Akció!

Postpartum – 12 hetes szülés utáni regeneráló program

(13 vásárlói értékelés)

25 900 Ft

 

  • 12 + 4 hetes regeneráló edzésprogram ( az 5. héttől kezdhető)
  • ajánlások a szülés utáni első 4 hétre is
  • kifejezetten a szülés utáni időszak igényeinek megfelelően
  • minden gyakorlat videós magyarázattal
  • nyomtatható edzésnaplóval
  • heti 4 edzéssel (2 alsótest, 2 felsőtest)
  • + AJÁNDÉK magas fehérjetartalmú receptfüzettel (2.990 Ft értékben)
Kategória:

Leírás

Akár nemrég adtál életet a kisbabádnak és még a negyedik trimeszterben vagy (az első 12 hét a szülés után), akár később döntöttél úgy, hogy teszel egy lépést az egészség felé, le a kalappal előtted! Hiszen életet adtál! Legyél nagyon büszke magadra, hiszen ez önmagában óriási teljesítmény! Hálásak vagyunk, hogy minket választottál a célod eléréséhez és reméljük örömödet leled majd edzésekben!

Csatlakozz a programunkhoz még ma!

Postpartum – 12 hetes szülés utáni regeneráló program termékről 13 értékelés

  1. Dea (megerősített tulajdonos)

    Mindössze egy héten vagyok túl, de már most azt mondhatom, hogy megérte megrendelni. Egyrészt mert nagyon jó kedvem van az alkalmak után, teljesen kizökkent, feldob, amire már most is, de szerinten télen még nagyobb szükségem lesz. Nagyon szeretem az anyaszerepet, de kell egy kis minőségi énidő, különben becsavarodnék.
    Másrészt pedig a szombati nagy sétánkon (ez általában 2-3 óra, most épp 3 és fél volt) kérdezte a férjem egy bő óra után, hogy “nem fáj a derekad??”. Akkor döbbentem rá, hogy basszus tényleg nem fáj. Most (másnap) pedig már figyeltem magamra és olyan jó érzés,hogy hosszabb üldögélés, szoptatás után nem úgy kelek fel, mint akit elvertek 🤩 közel 4 hónapja még kismaként kezdődött.
    Alig várom a következő hetet és az újabb változásokat!

    + a facebook csoport nekem nagyon motiváló. Azonos élethelyzetben lévő nőkkel beszélgetni, haladi a jobb közérzet felé.

  2. Hajni (megerősített tulajdonos)

    Jó szívvel ajánlom ezt a programot minden anyukának! 🙂
    2 edzéshéten vagyok túl és már most rengeteg pozitív változást érzek magamon. Olyan mintha jobban egyben lennék. Egyre erősebbnek érzem magam, ráadásul egészséges mértékben fogytam is (kb fél kg per hét) 🙂 – persze igyekszem odafigyelni az étkezésre is.
    Petra nagyon jól összerakta a programot, nem túl megterhelő, de mégis kimelegszem, felpezsdít… nagyon jól érzem magam utána és összességében is. S ha kérdésünk van, mindig fordulhatunk hozzá.
    Nem mindig egyszerű a baba mellett időt szakítani rá, ezért jó, hogy 1-1 napot megszakításokkal is meg lehet csinálni.
    Továbbá nagyon tetszik a kis csapat akikkel a Facebook csoportban összejöttünk – motiváló olvasni mások élményeit, kihívásait. Ihletődünk egymás “babaelaltatási technikáiból”. 🙂

  3. Petra (megerősített tulajdonos)

    A szülés utáni regeneráló program olyan hasznos mozdulatokat tartalmaz, amelyre minden nőnek szüksége lenne, nem csak közvetlenül szülés után. Mindent átmozgat, sokkal frissebbnek érzem magam utána. Egy alig alvó gyerek mellett is meg lehet csinálni, és sokkal jobb kedvem lesz tőle 🙂

  4. Csilla (megerősített tulajdonos)

    A baba mellett is végig tudom csinálni az edzést, bár a gumiszalagok sokkal jobban érdeklik őt, mint a játékai. Pont megfelelő mértékben megterhelő, a fokozatos terhelés kihívást is jelent, és jól is esik, jó érzés megtapasztalni, hogy erősödöm és újra mozoghatok.

  5. Laky Zoé Réka (megerősített tulajdonos)

    Túl vagyok a program 3/4-én és azt kell mondjam, (már Petrának is számtalanszor mondtam) hogy elképesztően jó döntés volt, hogy megvettem a programot! Azon túl, hogy heti 4x sikerül mozogni, sokkal jobban érzem az izmaimat, nem vagyok annyira fáradékony, rendesen izomlázat tudok produkálni! 🙂 Ad egyfajta rendszert a hetekbe, ami lássuk be, egy 3 hónapos kisbaba mellett nem olyan könnyű, mégis készülök és várom a napi 1 óra énidőt.

    Petra mindig segít, ha kérdésem van, nehezítéseket is szívesen mond. 😉
    Nagyon komplex kis programot rakott össze!!! A videós magyarázat pedig priceless!

    Nagyon nagyon nagyon ajánlom mindenkinek, akinek letelt problémamentesen a szülés utáni 6-8 hét!

  6. Pangl-Szarka Dorottya

    A legnagyobb lelkesedéssel és izgatottan vágtam bele a programba, korábban sosem követtem fix és profi edzéstervet. Jelenleg a 2. hónap végénél járok, és megdöbbentő a különbség a kezdeti bizonytalan mozdulatokhoz és gyenge izomzathoz képest. Élvezem, hogy kezd visszatérni a régi erőm, hogy javult a tartásom és szépen formálódik a testem. Örülök, hogy Petra személyében biztos kezekben tudhatom magam. Külön pozitívum, hogy a zárt Facebook csoportban nagyon támogató hölgy-, anyakoszorú gyűlt össze, akik nap mint nap támogatják egymást. 🙂

  7. Szabó Ivett (megerősített tulajdonos)

    Ez a program maga a csoda. Nagyon megérte megrendelni. Amikor elkezdtem a programot kedvtelen voltam és fájt minden porcikám. A derékfájdalmam az első egy hét után elmúlt, a babámat is könnyebben emelem és a hangulatomhoz is nagyban hozzájárul az, hogy heti 2-3 alkalommal foglalkozom a testemmel. 1,5 hónapon vagyok túl, látványos eredményeket értem el már most. Csak ajánlani tudom!!!!

  8. Gyöngyi (megerősített tulajdonos)

    Nagyon örülök, hogy rátaláltam Petra postpartum edzéstervére. Számomra nagyon motiváló, hogy kisbaba mellett ilyen profin összeállította és felvette videóra az edzéseket. Nagyon tetszik, hogy a videókat otthon forgatta, annyira emberi, ahogyan láthatjuk hogyan fejlődik és változik az edzésterv előrehaladtával Ő is, ezt is kiemelném motivációnak. Az edzésterv lényege az, hogy a várandósság alatt kissé meggyengült izmokat újra tudatosan használni tudjuk, így felkészítve a testet a visszatérésre mindennapokba és majd a nagyobb terheléssel végzett edzésekhez. Ésszerűen összeállított és abszolút a fokozatosság a fő eleme az edzéstervnek. Nagyon kevés eszközt igényel, és sokszor használ olyan bútordarabokat, amelyek mindenki otthonában megtalálhatóak, mint például a szék vagy kanapé, így tényleg bárki elkezdheti otthon. Kisbaba mellett előfordul, hogy több részletben sikerül a napi terv végére érni, de ez természetesen velejárója az anyuka létnek, ez velem is többször előfordult. 🙂
    5*

  9. Németh Orsolya

    Már kislány kora óta ismerem Petrát, többek között egy iskolába és egy tánccsoportba jártunk. Mindig is egy megbízható, céltudatos hölgy volt, aki keményen dolgozik a kitűzött céljai felé. Így aztán, amikor szülés után (bár meglett volna ez a program már az első után is) nem is volt számomra kérdés, hogy az ő segítségével fogom magam rendbehozni. Rengeteg “postpartum gonddal” (szétnyílt hasizom, derékpanaszok stb) próbálom felvenni a harcot, és hála Petra programjának sikeresen. Mindenkinek szívből ajánlom, aki tenni próbál a szülés utáni regenerációjáért. Ha nekem ennyi panasszal bevált, neked is sikerülni fog. 😉
    Petra pedig mindig ott van neked, ha tanácsra van szükséged. 🙂

  10. Vécsi-Vojnár Zsófi (megerősített tulajdonos)

    Még a terhességem előtt Petráék egyik termébe jártam, így volt szerencsém látni, hogy milyen profi munka folyik náluk. Mivel körülbelül egy hónap különbséggel szültünk, a babavárás során is figyeltem a tanácsait, aztán pedig egyértelmű volt, hogy az ő programjával szeretnék regenerálódni. Nem éppen a legjobb formámban kezdtem neki, mégis jelentős változásokat értem el már egy hónap alatt. Fokozatosan nehezíti a feladatokat és azok kombinációit, miközben a használt súlyokat is folyamatosan sikerül növelni. Minimális beruházást igényelnek a szükséges eszközök, de megoldható szinte minden otthoni alternatívákkal is. Sokszor csak este 10-kor tudok nekikezdeni, de annyira feltölt, hogy megéri. 🙂 Nem mellesleg Petra mindenkire külön is figyel, a térdproblémáimat például többféle módon is próbáltuk kezelni. 🙂

  11. Annabella (megerősített tulajdonos)

    Még kismama voltam, amikor megvásároltam a programot, mert tudtam, hogy ez kellő motiváció lesz a mozgás újrakezdéséhez a szülést követően. Az első pillanattól kezdve aktívan végzem a feladatokat. A második hónapot kezdtem el, ezért már a tapasztalataim alapján tudom mondani, hogy egy rendkívül átgondoltan felépített programról van szó. Mindig mozogtam, ezért féltem, hogy számomra nem lesz elég intenzív, de pozitívan csalódtam. Van lehetőség a feladatok nehezítésére, ha arra lenne szükség. Nem túlbonyolított gyakorlatok, kellően nehezek, de nem megerőltetőek. Többek között azért is döntöttem emellett a program mellett, mert számomra rendkívül hiteles, hogy Petra saját maga is ugyanúgy szülés utáni időszakban állította össze/végezte el a programot, így minden kérdésemre valódi választ ad, hiszen ő is megtapasztalta, milyen a gyermekágyi időszakban edzeni. Azt gondolom, így lehet igazán hitelesen összeállítani és másokat segíteni egy postpartum program elvégzésében.

  12. Tünde Kósa-Szabó (megerősített tulajdonos)

    Első edzéseken vagyok túl és azt kell
    Mondjam hogy élvezem nagyon. Fokozatosan van felépîtve a program, könnyen követhető, nem kell
    Sok eszköz sem. Ajánlom mindenkinek aki gondolkozik rajta!

  13. Csenge (megerősített tulajdonos)

    Végeztem az első hónappal. IMÁDTAM. Féltem, hogy unni fogom, de nem. Egy percét sem. Nagyon jól van felépítve és aminek én kifejezetten örülök, hogy már vannak súlyok is az első hónapban. Azon kapom magam néha, hogy edzésen kívűl is gyakorlom a légzést 🙂 Baba mellett is meg lehet csinálni kényelmesen az edzéseket. Mindenkinek ajánlom.

Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Érdekelhetnek még…

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.