Szülés utáni komplex regeneráló csomag

39 900 Ft

Komplett, egymásra épülő regeneráló torna csomag, ami segít, hogy minél hamarabb visszanyerd vagy túlszárnyald a terhesség előtti fizikumod.

Tartalma:

Kategória:

Leírás

Nyerd vissza, vagy szárnyald túl a régi formádat! Kezdd a Postpartum programmal, majd tartsd karban a törzsizmaidat és a testtartásod a Postpartum+ programmal!

Szülés utáni regeneráló torna, kifejezetten azoknak a nőknek, akik szeretnék visszanyerni, vagy felülmúlni a szülés előtti formájukat. A Postpartum program egy 12+4 hetes alaposan átgondolt és gondosan felépített edzésprogram, videós gyakorlatbemutatóval, edzésnaplóval és zárt csoport tagsággal, ahol bármikor kérdezhetsz. Egy pillanatra sem hagyunk magadra! Az edzés fókusza a medencefenék izmainak visszaerősítése  a törzsizmok, végtagok fokozatos terhelése mellett.

 

És még nincs vége!

 

A 12+4 hetes szülés utáni regeneráló tornával kialakítottad újra a kapcsolatot a törzsizmaiddal, megtanultad a helyes légzést és szert tettél egy alap erő- és állóképességre. A Törzserősítő és tartásjavító edzésprogrammal “karbantarthatod” a törzsed, sőt még erősebbé teheted, hogy újra végezhess olyan haladó gyakorlatokat, mint a front plank, a haskerék kigördülés vagy a hasprés.

 

Postpartum 12 hetes szülés utáni regeneráló edzésprogram tartalma:

  • 12 + 4 hetes regeneráló edzésprogram ( az 5. héttől kezdhető)
  • ajánlások a szülés utáni első 4 hétre is
  • kifejezetten a szülés utáni időszak igényeinek megfelelően
  • minden gyakorlathoz videó és leírás tartozik
  • nyomtatható edzésnapló
  • heti 4 edzés (2 alsótest, 2 felsőtest)
  • zárt Facebook csoport tagság, ahol rendszeresen indulnak Életmód kihívások
  • + AJÁNDÉK magas fehérjetartalmú receptfüzet (2.990 Ft értékben)

 

Törzserősítő és tartásjavító edzésprogram (Postpartum+) tartalma:

  • 9 db edzésterv (6db törzsedzés és 3 törzs erősítő és tartásjavító gyakorlatsor)
  • Az edzésterveket 3 edzettségi szintre terveztük és egymásra épülnek
  • Kezdő, középhaladó és haladó szinten is kapsz 2-2-2 törzs edzést és 1-1-1 törzs erősítő és tartásjavító gyakorlatsort
  • Minden edzéstervhez külön youtube lejátszási lista tartozik, ahol bemutatjuk a gyakorlatok helyes végrehajtását és leírásban írunk az egyes gyakorlatok kulcspontjairól is
  • Minden edzésterv egy különálló nyomtatható pdf dokumentum, amibe jegyzetelni is tudsz, hogy következő alkalommal emlékezz rá melyik gyakorlat hogy ment.
  • Az edzéstervekben ajánlást is teszünk, hogy mikor válts a középhaladó vagy a haladó gyakorlatsorra
Szükséges eszközök:
  • Két pár kézisúly (5kg-nál nagyobbak)
  • Miniband
  • Hosszú band (nem gumiszalag)
  • Pilates labda (vagy bármilyen labda hasonló méretben)
  • Polifoam/szőnyeg
  • Fitball

 

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Szülés utáni komplex regeneráló csomag” értékelése elsőként

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Érdekelhetnek még…