Funkcionális Erősítő Edzés

Hátfájás Helyett Brutális Erő!

Erősen, Fitten és Magabiztosan a Hétköznapokban!

Sokrétű, több eszközös erőfejlesztő edzésprogram, aminek célja az általános egészségmegőrzés, alakformálás és fittség növelés.

A program során kiemelt szerepet kap az ízületek felkészítése és erősítése.

Ezen belül kielemlt szerepet kap a törzs és a gerinc izomzata!

Az edzések során a teljes test izomzatát fejlesztjük, így megfelelő munkával látványos izomzatra is szert tehetsz.

Csak akkora terhelést kapsz, amitől folyamatosan tudsz majd fejlődni – se többet, se kevesebbet!

Ha régóta nem sportoltál és most szeretnéd újra kezdeni, akkor ez program kiváló a rendszeres mozgásba való visszatéréshez.

Vess véget a hátfájásnak és javíts a testtartásodon!

N

Fájdalom és sérülésmentes ízületek

N

Mindennapokban használható kimagasló erőszint

N

Folyamatos edzői irányítás és korrekció

N

Jobb közérzet, több energia

N

Ciklikus edzésterv a hatékony fejlődésért

N

Jobb testartás, kidolgozott izomzat

Mit kell tudni az edzésekről?

Kifejezetten az erődet és az ehhez szükséges izomzatot segítünk felépíteni. Mindent az alapoktól kezdve építünk fel és nagy hangsúlyt helyezünk a gyakorlatok helyes kivitelezésre. Amennyiben ezt már elsajátítottad, úgy fokozatosan növeljük a terhelést és időszakosan bevezetjük a magasabb intenzitású erő-állóképességi edzéseket is.

Mindig akkora intenzitást engedünk meg, ami a fejlődésedhez pont elég. El fogsz rendesen fáradni, de nem fogunk feleslegesen úgy túlterhelni, hogy négykézláb kelljen kimásznod a teremből.

Az edzéseken sokféle eszközt és módszert használunk. Dolgozunk saját testsúllyal, Olimpiai rúddal, Kettlebell, Gyűrűkkel, zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók stb. Minden attól függ, hogy éppen mi az, ami a hasznodra válik.

Az edzések egymásra épülnek, egy-egy ciklus 6-8 hétig tart. Ez idő alatt fejlesztünk meghatározott képességeket, míg a többit szinten tartjuk. Minden ciklusban más kerül fókuszba. Így pl. létezik alapozó fázis, izomépítő fázis, erő és izomépítő, illetve erő-állóképesség fejlesztő fázis. 

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Kérd a kedvezményre jogosító kuponod!

Ízületvédelem

Mobilitás és ízülti felkészítés a sérülés megelőzés céljából.

Gimnasztika

A torna világából ismert saját testsúlyos gyakorlat is fontos részei a programnak.

Erőemlés - Barbell Edzés

Az olimpiai rúd az egyik legjobb erőfejlesztő eszközünk. Felhúzunk, guggolunk, nyomunk stb.

Kettlebell Komplexek

A kettlebell-t leginkább az erő állóképesség fejesztésre használjuk.

Kinek ajánljuk?

Itt a helyed ha:

  • Nem tetszik a Crossfit edzések tempója és intenzitása.
  • Szakszerű segítséget keresel és szeretnéd a gyakorlatokat normálisan megtanulni.
  • Régóta nem mozogtál és szeretnél visszatérni a mozgásba.
  • Erősödni akarsz és javítanál az áltlános közérzeteteden.
  • Ha régóta fáj a hátad és szeretnél ennek végre véget vetni!

Ezen a programon megtanítunk az erőfejlesztés minden trükkjére. Hatékony és erős edzésekkel várunk! 🙂

Kik tartják az edzéseket?

Ez az egyik legnépszerűbb óratípusunk, így a teremben szinte mindegyik edzőnk tart ilyen órákat. Amennyiben valakiről szeretnél többet is megtudni, úgy kattints a kiválasztott edző képére és a csapat oldalon olvasthatsz mindekiről, illetve megnézheted az összes edző instagram oldalát is.

Ivánchich András

Bárkányi István (Samu)

Eszes András (Andris)

Bajai Attila (Ati)

Varga Attila

Legyél Erősebb mint Valaha, Átgondoltan, Sérülésektől Mentesen!

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Kérd a kedvezményre jogosító kuponod!

Tanítványaink visszajelzései

`
“Megbízhatónak, felkészültnek gondollak, akinek nem gond újra beülni a padba és tanulni valamit, hogy segítse a csapatát. E-miatt felnézek rád, hiteles embernek tartalak, és a végletekig bízom benned, hogy amit mondasz az jó nekem, és csinálom, mert azt látom hogy arra törekedsz, hogy a lehető legjobb edző legyél, és a lehető legjobbat hozd ki abból is aki hozzád jár. Emellett egy nagyon kellemes személyiség vagy, szerintem jól kijövünk, jól kezeled az embereket, a hisztit, a speciális kéréseket. 😀
Engem úgy érzem jól motiválsz, ha azt mondod benne van még egy én elhiszem, és nekiállok megcsinálni. :D”

– Pászli Éva

Edző: Bajai Attila

`

Ez pont az, amit én szerettem volna. A legkisebb erőfeszítéstől is lerobbant a derekam. Az edzések hatására, szinte azonnal javult a teherbírásom, jobb lett a tartásom, tudatosodott sok minden az izmaimmal kapcsolatosan és érzem, hogy apránként fokozatosan erősödnek, feszesednek az izmaim. A hely nagyon jól felszerelt és szimpatikus. Szeretem, hogy nem nagy, nem csili-vili, de jól átgondolt és profi. Jó a hangulat, mindenki motivált, szeretem a kis csoportos formációt és az ezen belül lehetséges egyéni edzésterveket, a mindenkire való külön odafigyelést. Jól esik, hogy lehet tanácsot kérni és kapni a mozgáshoz és életmódhoz kapcsolódó egyéni kérdésekre. Tetszik András hozzáértése, elhivatottsága, csodás testkultúrája, közvetlensége. Sokat jelent a heti két alkalmas irányított kondíció javító edzés, sokat javult a közérzetem egy hónap alatt. Köszönet érte! László Tímea!”

– László Tímea

Edző: Ivánchich András

`

Samu a legfelkészültebb és legelkötelezettebb edző akit valaha megismertem. Az edzések szuper hangulatúak, de kemények és nagyon jól felépítettek és mindez nagyon gyorsan megmutatkozik az elért eredményekben. Számomra hihetetlen élmény megtapasztalni hogy akut panaszmentes gerincsérvvel – a körültekintő és állandó odafigyelésnek köszönhetően – újra úgy tudok edzeni mintha semmi nem történt volna. Receptre írnám fel őket mindenkinek!

– Návay Andra

Edző: Bárkányi István (Samu)

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.