Izomtömegnövelés és zsírégetés felsőfokon

Csatlakozz Edzéseinkhez!

+36 20 423 3678

Powercat Lomb

1139, Budapest
Lomb utca 36

Powercat Kinizsi

1092, Budapest
Kinizsi utca 33

Powercat Mesterverem

1095, Budapest
Mester utca 11

Mi Lesz A Próbaedzésen?

5

Ne aggódj, nem dobunk egyből a mély vízbe!

A szintedtől függően adunk feladatot, adunk, amiket meg is tudsz csinálni

5

Megnézheted, hogyan dolgozunk Veled!

Folyamatosan figyelni fogunk Rád, javítunk és motiválunk. Azon leszünk, hogy mihamarabb fel tudd venni az edzés ritmusát

5

Kellemesen el fogsz fáradni

Pár fontosabb alapgyakorlat elsajátítása után szeretnénk egy kicsit terhelni is, hogy megérezd az edzések hatékonyságát. Fontos viszont, hogy ne számíts halálos elfáradásra. Ezt az intro edzés nem ennek szánjuk

Mi jellemzi az edzéseinket?

N

Folyamatos fejlődés minden fittségi szinten

N

Ízületbarát koncepció – terhelés az izmon és nem az ízületen van

N

Változatosság és folyamatos kihívás!

N

Állandó edzői figyelem

N

Megtanulod a gyakorlatok helyes kivitelezését

N

Zárt csoport, ahol barátságok szövődnek

N

Összetartó baráti közösség

N

Kis terem és családias hangulat – nincs zsúfoltság

és ha tetszik

16.000/hó-tól

A 8 alkalmas bérleteinket 5 hét alatt tudod lejárni.

Ha kipróbáltad az edzést és tetszik, akkor tarts velünk egy baráti közösségben és
kerülj életed legjobb formájába!

Nézd meg a Videót!

2020 az izom éve

100% Elégedettségi Garancia

ha nálunk edzel, fejlődni fogsz.
ennyi.

Programjainkat úgy építjük fel, hogy  mindig érezd a kihívást. Negyedévente változik az edzések fókusza – ez azt jelenti, hogy folyamatosan más-más célokat tűzünk ki a sportolóinknak. Sokoldalú erő-hipertrófia programokkal dolgozunk, így biztosan nem lesz olyan, hogy beleunsz. Ha most kezded, kifejezetten kezdő programok is vannak, hogy mihamarabb a haladók közé tartozz.

Kis, baráti közösségünk van, ahol támogató légkör és jó hangulat vár. A családias hangulat és az összetartó társak mellett pedig két kiválóan felszerelt edzőteremmel várunk, Pest szívében.

Nincs más dolgod, mint eljönni, kipróbálni és azt csinálni, amit az edződ kér. Ha nem tetszett, visszafizetjük az edzés árát. Mit veszthetsz?

Kiemelt edzések

Januártól új edzéstípusok is bekerültek
a menübe és továbbra is elérhetőek a kedvencek, mint a TRX és az MRT (Metabolikus ellenállásos edzés)

Funkcionális Erősítő Edzés

Az erőedzés pozitív hatása, hogy sokkal könnyebben veszed majd a hétköznapok akadályait. E mellett brutális erőre tehetsz szert, ami bármikor jöl jöhet. Természetesen az edzések alakformáló hatása sem elhanyagolható, ugyanis az izom nő, a zsír csökken, a tested pedig átalakul!

TRX Edzés

Az országban egyedülállóan triatlon spcifikus TRX edzés a Mesterveremben. Az edzés célja az egyre népszerűbb triatlon sportág kedvelőinek, versenyzőinek állóképességi fejlesztése, erősítése. Lehetsz terepfutó, vagy hobbi maratonista, ez az edzés jelentősen javítja majd a teljesítményedet.

Spárta Edzés (SBW)

A saját testsúlyos gyakorlatok helyes kivitelezése és gyakorlása minden sportág mozgását megalapozza. A Spárta edzés célja az általános mindenre kiterjedő edzettség kialakítása. Súlyzós edzés elkezdése előtt mindenképp javasolt ez az edzésforma, ahol a koordinációs és kondicionális képességek egyaránt megalapozódnak.

edzések minden fittségi szinten

Az órarendben fogsz találni kifejezetten kezdőknek és haladóknak szóló edzést is – illetve olyat is, ahol minden szinten szerepel. Válaszd a számodra megfelelőt!

Bodyweight Strength

Ha szeretnél megtanulni húzódzkodni, szabályosan és magabiztosan fekvőtámaszozni és egy lábbal guggolni, akkor ez az edzés neked szól! A saját testsúlyos gyakorlatok királyainak elsajátítása azonban komoly munka, főleg akkor, ha nem akarod tönkretenni az ízületeidet. 

Bízd a felkészülésed profikra, gyere el az óráinkra!

MRT Edzés

A metabolikus ellenállásos edzés egyike a leghatékonyabb edzés stratégiáknak, ami egyidejűleg fejleszti az izomzatot, zsírt éget és javítja az általános fittségi szintet. Használhatunk szuperszetteket, köredzéseket, gyorsaságfejlesztő mozgásokat, összetett gyakorlatokat – szinte mindig lesz benne aerob és anaerob munkafázis, így lebontja a falat a klasszikus értelemben vett súlyzós edzés és a kardió mozgás között.

Nem tudod melyik edzés való neked?

Összeállítottunk egy  kérdőívet, ami alapján 1 perc alatt kiderül. Kattints és tudd meg, melyik programokat javasoljuk számodra! A válaszaid alapján azonnal megkapod a javaslatainkat.

Ezt mondták rólunk 2 hónap rendszeres edzés után:

`

Szeretem az edzőteremben a maga jó értelemben vett puritánságát és a családias légkört. Nagyon örülök, hogy rátok találtam. Olyan értelemben mozgatjátok át és erősítitek az embereket, ami tudat alatt nekem hiányzott eddig. Valószínűleg első alkalommal az oldalaitokat kutatva is ez a szemlélet fogott meg és vett rá, hogy azonnal jelentkezzek. Az irodában ülve egyaránt észreveszem, hogy sokkal többet figyelek a helyes testtartásomra, de mikor éppen a munkám fizikai részét végzem, egész másként emelem a súlyosabb dolgokat is, mint eddig. 
Szeretem András zenéit az órák közben.

– Najat Zsuzsanna

`

“Bár még csak ismerkedek a rendszerrel de nagyon tetszik! Tetszik mert összetett nagyon sok oldalú és rendkívül kreatív elmére vall ez a sok színes gyakorlat. Ami nekem sokat jelentett az elmúlt hetekben, hogy elkezdtem aggódni, hogy mi lesz velem, illetve a fejlődésemmel ezekkel a 3x 10 fekvőkkel, de érdekes módon mindig éreztem, hogy bedurranok edzés végére és nő az erőm és alakul az izomzatom! A precizitás, a figyelem mennyisége és minősége az páratlan amit az edző nyújt itt!”

– Darvas Viktor

`

 Szeretem, hogy hosszútávra tervez,
aprólékos útépítés folyik az edzésen, ami odafigyelést, elszántságot & kitartást követel meg tőlünk. Végig biztonságban érzem magam, mert a gyakorlatok közben folyamatos felügyelet & korrigálás folyik, hogy helyesen hajtsuk végre a feladatokat. Klassz, hogy ez nem egy tucat-“gyúrjunk waze”-terem, ennél jóval komplexebb szemléletű az edzés:
egyéni adottságokat / állapotokat szem előtt tartva, lelki folyamatokat & táplálkozási szokásokat is támogatva ösztönöz fejlődésre.

– Kósa Timi

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni... A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer "anyja", Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.