A hét minden napján, több időpontban,
kezdőknek és haladóknak is!

TRX EDZÉS (Kezdőknek is)

használd a tested, gépek helyett!

A TRX edzés egyszerűen csak cool!

Hogy miért a legnépszerűbb edzésmódszer már évek óta? Mert a testsúyod jelenti az ellenállást és több, mint 300 gyakorlatot ismerünk vele 🙂

Miért válaszd?

Felpörgeti az anyagcserét, hatékonyan erősít és megtanítja az alap mozgásmintákat. NEM csak TRX-szel dolgozunk, hanem kettlebell és saját testsúlyos gyakorlatok is előkerülnek majd.

Kezdő és haladóprogramok – rádszabjuk az edzést

A TRX Edzésünk edzés nem más, mint egy válasz az ülő életmódból fakadó problémákra. Következetes terhelés, mely az alapoktól építkezik és “smart alakformálásként” jellemezhető.

Kezdőknek és középhaladóknak is bátran ajánljuk.
Van dedikált Kezdő TRX óránk is! Keresd az órarendeben!

funkcionális erősítés, eredeti eszközökkel

változatos, de kihívást jelentő edzésterhelés

preventív rendszer, profi edzővel

erősít és szép alakot formál

2 szinten elérhető edzésterhelés

Mit kell tudni a TRX edzésről? Kinek ajánljuk?

Nem egy klasszikus edzésforma, hiszen  egy új felismerés hívta életre: keveset mozgó, főként ülőmunkát végzők, hát- és derékpanaszosok és sérülések után újrakezdők, félvállról veszik a fokozatosságot, és a sportolással járó fájdalmakat az életformából adódó, egyfajta kötelező következménynek tekintik… pedig ez közel sem igaz!

A TRX edzéseink elkezdhetők már kezdő szinten is és a haladóbbaknak is komoly kihívást jelentenek. Ezt az edzést ki kell próbálnod, mert semmi máshoz nem hasonlít!

A program egyesíti magában a:

  • a TRX edzés,
  • a funkcionális tréning,
  • kettlebell edzés,
  • és a dinamikus stretching elemeit.

A 60-75 perces edzéseken folyamatos progresszió mellett garantáljuk a tartás korrekcióját és az izomegyensúly jelentős javulását.

A LEGJOBB TRX EDZÉS, AMIN VALAHA RÉSZTVETTÉL

A TRX edzések felépítése minden alkalommal megegyezik majd, azonban egy adott edzéstervet követve, fokozatosan nehezednek majd.

A tréningek 60-75 percig tartanak, attól függően, hogy kezdő, vagy középhaladó/haladó csoportba érkezel. Kb 15 perc bemelegítés és mobilizáció után az állomásokon lévő gyakorlatokat mutatjuk majd be, aztán egy felpörgető blokk után indul is a köredzés.

A végén egy kellemes nyújtással vagy hengerezéssel zárunk, hiszen fontos, hogy úgy fejezd be az edzést, hogy a következő alkalommal is harcrakész lehess.

Kiscsoportos, jó hangulatú edzéseken várunk, ahol egy percig sem hagyunk magadra – az edző folyamatosan figyel és javítja a hibákat – mert tudjuk, hogy a mozgás minősége fontosabb annál, mint hogy mennyit és milyen gyorsan végzel belőle.

 

Kik tartják a TRX Edzéseket?

Tipp: ismerd meg edzőinket az edzők menüpont alatt!

 

Sárai Dávid

Sárai Dávid

Vezetőedző

 

 

Serkédi Nóra

Serkédi Nóra

Edző

Gábor-kiss irén

Gábor-kiss irén

Edző

Bárkányi István

Bárkányi István

Edző

 

 

Eszes András

Eszes András

Edző

Az Edzésmódszer, ami az Egész Világot meghódította 

“HASZNÁLD A TESTED GÉPEK HELYETT”

TRX SUSPENSION TRAINING

Órarend

Válaszd ki a helyszínt, ahol edzeni szeretnél, majd nézd meg az órarendet és jelentkezz be

Powercat lomb

1139,  Budapest,
Lomb utca 34

Elérhető Óratípusok:

Womanizer
Izomépítő
Beach Body Project
Funkcionális Erősítő Edzés
Eddzhatékonyan
TRX kezdő
Kettlebell
Taktikai Fintnesz

Powercat Kinizsi

1092, Budapest,
Kinizsi utca 33

Elérhető Óratípusok:

Beach Body Project
Funkcionális Erősítő Edzés

Womanizer
TRX Kezdő

Powercat Mesterverem

1095, Budapest,
Mester utca 11

Elérhető Óratípusok:

TRX kezdő
Reggeli edzés

 

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.