A hét minden napján, több időpontban,
kezdőknek és haladóknak is

TRX EDZÉS 

 használd a tested, gépek helyett!

a trx edzés egyszerűen csak cool!

Hogy miért a legnépszerűbb edzésmódszer már évek óta? Mert a testsúyod jelenti az ellenállást és több, mint 300 gyakorlatot ismerünk vele 🙂

MIÉRT VÁLASZD?

Felpörgeti az anyagcserét, hatékonyan erősít és megtanítja az alap mozgásmintákat. NEM csak TRX-szel dolgozunk, hanem kettlebell és saját testsúlyos gyakorlatok is előkerülnek majd.

kezdő és haladó programok – rád szabjuk az edzést

A TRX Edzésünk edzés nem más, mint egy válasz az ülő életmódból fakadó problémákra. Következetes terhelés, mely az alapoktól építkezik és “smart alakformálásként” jellemezhető.

Kezdőknek és középhaladóknak is bátran ajánljuk. Van dedikált Kezdő TRX óránk is! Keresd az órarendeben!

funkcionális erősítés, eredeti eszközökkel

változatos, de kihívást jelentő edzésterhelés

preventív rendszer, profi edzővel

erősít és szép alakot formál

2 szinten elérhető edzésterhelés

mit kell tudni a TRX edzésről? kinek ajánljuk?

Nem egy klasszikus edzésforma, hiszen  egy új felismerés hívta életre: keveset mozgó, főként ülőmunkát végzők, hát- és derékpanaszosok és sérülések után újrakezdők, félvállról veszik a fokozatosságot, és a sportolással járó fájdalmakat az életformából adódó, egyfajta kötelező következménynek tekintik… pedig ez közel sem igaz!

A TRX edzéseink elkezdhetők már kezdő szinten is és a haladóbbaknak is komoly kihívást jelentenek. Ezt az edzést ki kell próbálnod, mert semmi máshoz nem hasonlít! 

A program egyesíti magában a:

  • a TRX edzés,
  • a funkcionális tréning,
  • kettlebell edzés,
  • és a dinamikus stretching elemeit.

A 60-75 perces edzéseken folyamatos progresszió mellett garantáljuk a tartás korrekcióját és az izomegyensúly jelentős javulását.

A LEGJOBB TRX EDZÉS, AMIN VALAHA RÉSZTVETTÉL

A TRX edzések felépítése minden alkalommal megegyezik majd, azonban egy adott edzéstervet követve, fokozatosan nehezednek majd.

A tréningek 60-75 percig tartanak, attól függően, hogy kezdő, vagy középhaladó/haladó csoportba érkezel. Kb 15 perc bemelegítés és mobilizáció után az állomásokon lévő gyakorlatokat mutatjuk majd be, aztán egy felpörgető blokk után indul is a köredzés.

A végén egy kellemes nyújtással/hengerezéssel zárunk, hiszen fontos, hogy úgy fejezd be az edzést, hogy a következő alkalommal is harcrakész lehess.

Kiscsoportos, jó hangulatú edzéseken várunk, ahol egy percig sem hagyunk magadra – az edző folyamatosan figyel és javítja a hibákat – mert tudjuk, hogy a mozgás minősége fontosabb annál, mint hogy mennyit és milyen gyorsan végzel belőle. 

 

 

kik tartják a TRX edzéseket?

 

sárai dávid

sárai dávid

vezetőedző

“A kiscsoportos edzéseken lehetőségem van a legapróbb hibákat is azonnal korrigálni és teljesen személyre szabni a terhelést. Ez gyakorlatilag egy személyi edzésnek felel meg, mégis mindig jó a hangulat és látszik, hogy a résztvevők húzzák egymást. Ha egyszer rákapsz az ízére, szó szerint “függővé” válsz 🙂

 

Ilkei-hajós Kriszti

Ilkei-hajós Kriszti

edző

“Nagyon motiváló a hangulat és akik rendszeresen járnak, elképesztő fejlődésen mennek keresztül.

Jó látni, hogy a munkánk ilyen eredményes és remélem, hogy Te is kipróbálod magadon a TRX edzések hatékonyságát! Várlak az edzéseken!”

Gábor-kiss irén

Gábor-kiss irén

edző

“Imádom azt a fajta fáradtság érzést, ami egy TRX edzést követ… semmihez sem hasonlító remegés az izmokban, mégis mosoly az arcon.

A talpadtól a füldig minden izomrostot átdolgozunk, te is garantáltan élvezni fogod! Várlak sok szeretettel az edzéseimen!”

AZ EDZÉSMÓDSZER, AMI AZ EGÉSZ VILÁGOT MEGHÓDÍTOTTA

“HASZNÁLD A TESTED GÉPEK HELYETT”

― TRX SUSPENSION TRAINING

VÁLASSZ SZINTET

ÉS jelentkezz be a trx edzésekre BÁTRAN!

– Ha most kezded, vagy kezded újra a sportolást, akkor a  TRX KEZDŐ edzéseket javasoljuk.

– Ha rendszeresen mozogsz, akkor a TRX MINDEN SZINTEN lesz a neked való.

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni... A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer "anyja", Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.