Ismerd meg a csapatot !

Tudd meg miért jó ha van edződ!

Ők hozzák ki Belőled a maximumot

Bajai Attila

StrongFirst Bodyweight Instructor
FMS Mozgás Szakértő
OKJ Sportoktató
Z-Health Trainer
Hypertropy Course (Thibarmy)
Neurotyping Course (Thibarmy)

Mottó: Az élet mozgás, csináld jól!
A mozgás gyerekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben. Ugyan voltak hullámvölgyek, de enélkül aligha tudtam volna kimászni belőlük. Tapasztald meg te is, hogyan teheti a minőségi mozgás teljessé a mindennapjaidat! Azzal, hogy erősebbé válsz az életed számos területén pozitív változást fogsz tapasztalni. Ellenállóbbá válsz a stresszel szemben, legyen az emocionális, mentális vagy fizikai. Folyamatosan képzem magam, hogy egyre széleskörűbb tudással segítsek közelebb kerülni céljaidhoz.

Bárkányi István – Samu

OKJ Fitness Instruktor
Precision Nutrition 1. szintű táplálkozási tanácsadó
Hypertropy Course (Thibarmy)
Almásy Mozgásakadémia – Preventív gerinctréner
Barefoot Training Specialist Level 1

Stickmobility Instructor Level 1

Mottó:  Az erő az ász!

Hiszem, hogy az erőedzés olyan tanítóeszköz, ami felruház mindazokkal a képességekkel, amik segítségével egészségesebb, kiegyensúlyozotabb és teljesebb életet élhetünk, illetve ebben való törekvésükben másokat is segíteni tudunk.

Csányi Bence

Csányi Bence

EQF L4 személyi edző
EQF L3 fitness instruktor
Hypertropy Course (Thibarmy)
Powercat Szakmai Gyakorlat


Mottó:  ” Hard work beats talent “

Célom, hogy vendégeim számára olyan környezetet teremtsek, ami motiválja őket az életmódváltásban, segít céljaik elérésében. 

Ha megérett Benned az elhatározás, hogy szeretnél egészségesebben élni, fájdalom mentesen mozogni és erősebbé válni, keress fel bizalommal és én segíteni fogok Neked, hogy elérd a célod. 

Eszes András

StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
Tacfit Field Instruktor
Ground Force Method I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Kaatsu Training Szakértő

Mottó: Aludj jól, egyél tisztán, eddz okosan!

Edzéseim a biztonságos fejlődés jegyében zajlanak, mindenkor szem előtt tartva tanulóim egyéni igényeit. Az út különbözhet, a cél viszont mindig egy teljesebb élet, aminek nagyon fontos alapja az egészséges, teljeskörű mozgás. Ennek jegyében folyamatosan fejlesztem tudásom, hogy minél szélesebb körben, naprakészen tudjak segíteni Neked, legyen a célod erő- , állóképesség- , izomtömeg növelés, fogyás, vagy hatékony regeneráció. Érjük el a céljaidat együtt!

Töltsd le a Kupont Főoldalunkról és Próbáld ki Kedvezményesen 2.000 Ft-ért Bármelyik Óratípusunkat!

,Ivánchich András

StrongFirst Girya II. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Hypertropy Course (Thibarmy)
Neurotyping Course (Thibarmy)

Z-health – R, I, S, T – Tréner
Precision Nutrition 1. szintű táplálkozási tanácsadó

Mottó: Eddz hatékonyan és érj el kevesebbel többet.

Súlyzós és saját testsúlyos erősítő edzéseket tartok. A programot úgy alakítottam ki, hogy heti 1-2 edzéssel is tudj fejlődni, így nem gond, ha elfoglalt vagy és kevés az időd.

Akkor várlak az edzéseimen, ha:
1. Fontos számodra egészséged és az, hogy az energiaszinted minden nap a maximumon legyen.
2. Szeretnél változni, fejlődni.
3. Nem csak az esztétikumok számítanak, hanem szükséged van kihívásra is.
4. Érdeklődsz a saját testsúlyos edzés vagy a Streetworkout iránt – szeretnél megtanulni pl. húzódzkodni, egylábas guggolni stb.

Az edzéseimen megmutatom, hogy miként tudsz egyszerre izmot, erőt és hajlékonyságot növelni úgy, hogy ehhez ne kelljen feleslegesen szétedzened magad és lesérülnöd.

Sárai Dávid

Sárai Dávid

– TRX Suspension Trainer (R-med)
– TRX Sports Medicine Suspension Trainer (R-med)
– TRX Rip Trainer (R-med)
– Hypertropy Course (Thibarmy)
– Neurotyping Course (Thibarmy)

Mottó: “When the going gets tough, the tough gets going”

Szeretném, ha olyanok jönnének az óráimra, akik tudják, mit akarnak és hajlandóak tenni érte. Ha ez a kettő megvan benned, garantáltan el fogjuk érni a kitűzött céljaidat, legyen az fogyás, izomépítés, a fájdalmak csökkentése, vagy akár ezek kombinációja. Senkivel sem bánok kesztyűs kézzel és ritkán dícsérek – nem vagyok egy kimondott lelkizős arc. De ha erősödnél és szeretnél jobban kinézni, abban fogok tudni segíteni 🙂

Sárai-Maróti Petra

TRX Suspension Trainer (R-med)
Mandala jógastúdio – Fitnesz instruktor (okj)
Fitness-ART Edzőképzés – Életmód- és táplálkozási tanácsadó
Pető Intézet – konduktor

Mottó: “Egyél, izmosodj, szépülj!”

Célom, hogy megmutassam nőtársaimnak, hogyan érhetik el a vágyott alkatot és megmutatni a vendégeimnek, hogy az erősebb és izmosabb test nem robosztus és férfias, épp ellenkezőleg az izmok adják a női test kecses formáját. Az edzéseimen megtanulhatsz egy új szemléletmódot, ami még gyerekcipőben jár a nők között. Megtanulod, hogy a súlyok nem az ellenségeid, hanem okosan alkalmazva őket eszközei lesznek az átalakulásodnak. Az edzéseimen teljesítménycélokat tűzünk ki és figyelünk a folyamatos fejlődésre. Ha hozzám jársz, megtanulhatod nyomon követni a fejlődésed, megtanulhatod mivel tápláld a tested, hogy a lehető leghamarabb elérd a kívánt alakot és bekerülhetsz egy nagyszerű, egymást folyamatosan motiváló és mindig segítőkész közösségbe, mert együtt mindig minden könnyebb.

Polgár Viktor

StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Tacfit Field Instruktor

Clubbell Athletics Instruktor
Flowfit Instruktor

Mottó: A mozgás csak a kezdet, belépő egy egészséges életbe.

Kövér voltam, utáltam mozogni. 11 éves lehettem, amikor először kezdtem rendszeresen edzésekre járni, meg is lett a hatása. Azóta is folyamatosan edzem, képzem magam, keresem a határaimat. Szeretném átadni az elmúlt évek tapasztalatait, hogy fájdalommentesen, egészségesen tudj mozogni s élni. Gyere, eddz másképp, mint a tömeg, érj el egészséges és fenntartható fittséget.

Szőke Krisztina

Fitness Instruktor (OKJ)
Functional Movement Trainer (Thor Academy)
TRX trainer (R-med)
Pre- és rehabilitációs tréner (Almásy Mozgásakadémia)
Foot Function Instructor lvl. 1
Biológus PhD

Mottó: “Train your body and your mind will follow.”

Egy fiatalkori sérülésnek köszönhetően, a rehabilitáció során rájöttem, hogy mennyire fontos a jobb életvitel kialakításában a rendszeres mozgás és a mozgásminták lehető legmagasabb színtű elsajátítása, ezért elhatároztam, hogy továbbképzem magam az edzői pályán, hogy más embereknek is segíthessek.

Biológusi és funkcionális edzői végzettségemnek köszönhetően könnyen rálátok a mai sporttudományban elismert módszerekre, amelyeket magam is szívesen alkalmazok, mind a csoportos, mind pedig személyi edzéseimben. Fontosnak tartom, hogy edzéseim komplexek legyenek, ezzel segítve a testünk gyenge láncszemeinek folyamatos erősítését.

Várlak szeretettel óráimon, ha végre rávetted magad az életmódváltásra és az esztétikusabb test mellett szeretnél energikusabb, robbanékonyabb és erősebb lenni. 

Miért jó ha edzővel dolgozol?

Egy jó edző lerövidíti számodra az utat a célod eléréséhez.

Edzőnek lenni komoly elhivatottság!

Ez is egy szakma, méghozzá nem egyszerű és sok felelősséggel jár. 

Edzésprogramot összerakni nem csak annyiból áll, hogy felnézünk a youtube-ra és lemásolunk pár szimpatikusnak tűnő gyakorlatot, majd keresünk hozzá valami programot a neten vagy valamilyen fitnesz magazinban…..

Egyáltalán nem biztos, nem biztos, hogy az ilyen programok Nálad is ugyanúgy működni fognak, sőt…szinte biztosan alakítani kell rajta.

1.) Az eredményhez kell egy jó program

A programot a céljaidhoz kell illeszteni. A program összeállítása nem egyszerű feladat, rengeteg tényezőt kell meghatározni: így a terhelést (intenzitást) ismétlést, pihenőidőket, szetteket, tempót, a neked megfelelő gyakorlatot stb. Az imént felsoroltak variálásával más-más edzéshatás érhető el.

2.) Nem árt, ha a gyakorlatokat jól csinálod

Ha nem jól csinálod a gyakorlatokat, akkor egyrészt sérülést okozhatsz magadnak, illetve feleslegesen pazarlod az időd.  

Sokszor fordul elő olyan, hogy valaki azt gondolja hogy jól csinálja, miközben kívülről egészen más látszik. Éppen ezért jó ha folyamatosan javítják a mozgásod – legalább abban pár hetes betanulási időszakban. Mi edzők is kikérjük a kollégáink véleményét!

3.) Kell valaki, aki motivál és nem hagy lazsálni.

Az edződ bátorít és motivál az edzés közben. Ha egyedül edzel, akkor sanszos, hogy mindig a kényelmesebb utat fogod választani.

Egy külső szakavatott szem sokszor jobban el tudja dönteni, hogy van-e benned még tartalék, vagy aznapra már elég volt. Ne feledd, az se jó, ha valamiből túl sokat csinálsz, és az se, ha a túl keveset!

4.) A gyakorlatokat jól kell megtanulnod

Sokszor egy egyszerűnek tűnő gyakorlatot is el lehet rontani. Érezned kell azt, amit csinálsz, és ez a kezdetben nem mindig egyszerű.

Minden gyakorlatnál meg vannak azok kulcspontok, amikre figyelni kell. Gondoltad volna, hogy egy egyszerű fekvőtámasznál minimum 7 dologra kell egyszerre figyelned?

Töltsd le a Kupont Főoldalunkról és Próbáld ki Kedvezményesen 2.000 Ft-ért Bármelyik Óratípusunkat!

Mindig jó, ha van külső segítség!

Az edző programot ad, kijavít és motivál!

Mik a lehetőségeid, ha nem edzővel dolgozol?

Ez esetben saját magad edzője leszel és a saját utad neked kell kijárnod.

Sokunk így indult el, de megtanultuk, hogy egyedül sajnos nem megy és többünknél ez a fajta edzés valamilyen sérüléssel vagy kudarccal végződött.

Természetesen nem állítjuk, hogy lehetetlen edző nélkül edzeni! Éppen ezért, ha mégis így döntenél, akkor itt van pár jó tanács, ami szerintünk segít a munkádban:

1.) Folyamatosan képezned kell Magad

Sok a zsákutca, ezért nem mindegy mit és hogyan csinálsz. Szinte biztos, hogy belefutsz egy-kettőbe, de ha olvasol és képzed magad, akkor jobbak a sanszaid.

2.) Rendszeresen videóznod kell Magad

Ha magad akarod korrigálni, akkor enélkül nem fog működni. Már csak azért is jó, ha van felvételed, mivel sok helyen kijavítanak, ha beküldöd. Ha egyedül akarsz edzeni, akkor nekünk is nyugodtan elküldheted a felvételeidet. Szívesen segítünk!

3.) Ismerned kell az emberi test működését

Nem elég csak néhány izom működését megismerni. Kompletten kell tudnod mindent ahhoz, hogy minimalizáld a sérülések kockázatát és meg tudj ítélni bármilyen blogbejegyzést vagy internetes tartalmat.

4.) Készülj fel, hogy időt és pénzt kell áldoznod erre is

Tanulni és képezni magad rendkívül időigényes tud lenni. Könyveket kell elolvasnod, videókat kell megnézned és a használható források általában a fizetős kategóriába esnek. Mindehhez sok időre lesz szükséged, így valószínűleg máshonnan kell időt feláldoznod.

Mi is tanulunk másoktól, nekünk is van edzőnk!

Egy jó edző folyamatosan képzi magát. Nálunk ez alap elvárás!

Sőt, amikor mozgunk mi is hibázunk sokszor, sőt nem is keveset!  Éppen ezért mi is kikérjük egymás véleményét, kijavítjuk egymást és figyelünk arra, amit a másik mit csinál. 

Az ember a hibákból tanul, de ha nincs ki felhívja rá a figyelmet az sokszor gond lehet

Ők a mestereink, mi tőlük tanulunk:

Ido Portal (Ido Portal Method- http://www.idoportal.com/)

Christoph Sommers – Gymnastic Bodies (https://www.gymnasticbodies.com/)

Lakatos Péter – Strongfirst Kettlebell (http://www.strongfirst.hu/)

Dr. Michael Hartle – Strongfirst Erőemelés (http://www.strongfirst.hu/)

Gray Cook – Functional Movements Systems (http://www.functionalmovement.com/site/systemdefined)

Dr. Eric Cobb – Z-health (http://zhealtheducation.com/)

Csíky Ferenc – SMR System / Bodymapping / Triggermassage / K-Active terápa (http://csikysystem.hu/)

Joel Jamison – Bioforce Conditioning Program (http://www.8weeksout.com/)

Scott Sonnon, Alberto Gallazzi – Tacfit (http://www.tacfitacademy.com/)

Emmet Louis – The split wizzard (https://www.instagram.com/emmetlouis/)

Dr. John Berardi – Precision Nutrition (http://precisionnutrition.com)

Christian Thibaudeau – Thibarmy (https://thibarmy.com/)