Ismerd meg a csapatot !

Tudd meg miért jó ha van edződ!

Ők hozzák ki Belőled a maximumot

Bajai Attila

StrongFirst Bodyweight Instructor
FMS Mozgás Szakértő
OKJ Sportoktató
Z-Health Trainer
Hypertropy Course (Thibarmy)
Neurotyping Course (Thibarmy)

Mottó: Az élet mozgás, csináld jól!
A mozgás gyerekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben. Ugyan voltak hullámvölgyek, de enélkül aligha tudtam volna kimászni belőlük. Tapasztald meg te is, hogyan teheti a minőségi mozgás teljessé a mindennapjaidat! Azzal, hogy erősebbé válsz az életed számos területén pozitív változást fogsz tapasztalni. Ellenállóbbá válsz a stresszel szemben, legyen az emocionális, mentális vagy fizikai. Folyamatosan képzem magam, hogy egyre széleskörűbb tudással segítsek közelebb kerülni céljaidhoz.

Bárkányi István – Samu

– OKJ Fitness Instruktor
– Precision Nutrition 1. szintű táplálkozási tanácsadó
– Hypertropy Course (Thibarmy)
– Almásy Mozgásakadémia – Preventív gerinctréner
– Barefoot Training Specialist Level 1

– Stickmobility Instructor Level 1

Mottó:  Az erő az ász!

Hiszem, hogy az erőedzés olyan tanítóeszköz, ami felruház mindazokkal a képességekkel, amik segítségével egészségesebb, kiegyensúlyozotabb és teljesebb életet élhetünk, illetve ebben való törekvésükben másokat is segíteni tudunk.

Eszes András

StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
Tacfit Field Instruktor
Ground Force Method I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Kaatsu Training Szakértő

Mottó: Aludj jól, egyél tisztán, eddz okosan!

Edzéseim a biztonságos fejlődés jegyében zajlanak, mindenkor szem előtt tartva tanulóim egyéni igényeit. Az út különbözhet, a cél viszont mindig egy teljesebb élet, aminek nagyon fontos alapja az egészséges, teljeskörű mozgás. Ennek jegyében folyamatosan fejlesztem tudásom, hogy minél szélesebb körben, naprakészen tudjak segíteni Neked, legyen a célod erő- , állóképesség- , izomtömeg növelés, fogyás, vagy hatékony regeneráció. Érjük el a céljaidat együtt!

Gábor Kis Irén – Iri

– Fitness Akadémia – Aerobik edző
– R-med Akadémia – TRX Suspension Training Course
– Almásy Mozgásakadémia – Preventív gerinctréner
– Almásy Mozgásakadémia – Mummy Tummy Training Course

Mottó: “Ha van egy álmod megvalósíthatod, senki sem fog vissza…Te döntöd el, hogy a saját korlátaid meddig terjednek, és hogy melyiket mikor döntöd le.”

Mióta csoportos órákat tartok a Powercatben azóta szárnyalok, mindegyik vendég plusz színt visz az életembe. Töltenek és erőt adnak, hogy még többet tanuljak miattuk, értük. Így igyekszem folyamatosan fejleszteni magam, és az edzéstervembe is beépíteni a tanult tudást! Gyere el az órámra, és kezdd el ledönteni a korlátaidat!

Töltsd le a Kupont Főoldalunkról és Próbáld ki Kedvezményesen 1.000 Ft-ért Bármelyik Óratípusunkat!

Ivánchich András

StrongFirst Girya II. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Hypertropy Course (Thibarmy)
Neurotyping Course (Thibarmy)

Z-health – R, I, S, T – Tréner
Precision Nutrition 1. szintű táplálkozási tanácsadó

Mottó: A mozgás nem csak edzés, hanem életmód!

Mozogni úgy jó, ha élvezed és örömmel csinálod azt. Amikor edzést tartok akkor abban azt élvezem a legjobban, ha a tanítványaimon is ezt látom. Az általam használt módszereket magamon tesztelem. Ezek célja, hogy fejlesszék a mozgékonyságod, erőssé és ellenállóvá tegyék az ízületeidet, na és persze némi izmot pakoljanak rád.

Sárai Dávid

– TRX Suspension Trainer (R-med)
– TRX Sports Medicine Suspension Trainer (R-med)
– TRX Rip Trainer (R-med)
– Hypertropy Course (Thibarmy)
– Neurotyping Course (Thibarmy)

Mottó: “A macska soha nem lesz képes úgy harcolni, mint a sárkány, de képes tökéletesíteni saját technikáját”

Szeretném, ha olyanok jönnének az óráimra, akik tudják, mit akarnak és hajlandóak tenni érte. Ha ez a kettő megvan benned, garantáltan el fogjuk érni a kitűzött céljaidat, legyen az fogyás, izomépítés, a fájdalmak csökkentése, vagy akár ezek kombinációja. Senkivel sem bánok kesztyűs kézzel és ritkán dícsérek – nem vagyok egy kimondott lelkizős arc. De ha erősödnél és szeretnél jobban kinézni, abban fogok tudni segíteni 🙂

Sárai-Maróti Petra

TRX Suspension Trainer (R-med)
Mandala jógastúdio – Fitnesz instruktor (okj)
Fitness-ART Edzőképzés – Életmód- és táplálkozási tanácsadó
Pető Intézet – konduktor

Mottó: “Egyél, izmosodj, szépülj!”

Célom, hogy megmutassam nőtársaimnak, hogyan érhetik el a vágyott alkatot és megmutatni a vendégeimnek, hogy az erősebb és izmosabb test nem robosztus és férfias, épp ellenkezőleg az izmok adják a női test kecses formáját. Az edzéseimen megtanulhatsz egy új szemléletmódot, ami még gyerekcipőben jár a nők között. Megtanulod, hogy a súlyok nem az ellenségeid, hanem okosan alkalmazva őket eszközei lesznek az átalakulásodnak. Az edzéseimen teljesítménycélokat tűzünk ki és figyelünk a folyamatos fejlődésre. Ha hozzám jársz, megtanulhatod nyomon követni a fejlődésed, megtanulhatod mivel tápláld a tested, hogy a lehető leghamarabb elérd a kívánt alakot és bekerülhetsz egy nagyszerű, egymást folyamatosan motiváló és mindig segítőkész közösségbe, mert együtt mindig minden könnyebb.

Serkédi Nóra – Norakedy

IWI – Csoportos Fitness Instruktor
ART Edzőképés – Személyi Edző
TRX Suspension Trainer (R-med)
Vendéglátó Akadéma – Élelmezésvezető

Saját testsúlyos feladatokkal, gimnasztikai elemekkel és ballisztikus gyakorlatokkal találkozhat az a vendég, aki ellátogat az óráimra. Guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik nálam az edzés alapját, színesítve a feladatokat természetes mozgásmintákkal. Az edzéseim összetettek, a feladatok tónusosan formálják az egész testet, fejlesztik az erőt, és az állóképességet, egyaránt. Várom azon vendégek jelentkezését, akik testtudatos szemléletmóddal rendelkeznek, vagy ezt keresik. Akik minden gyakorlatban megtalálják a saját maguk kihívását, legyen szó kezdő, vagy haladó edzettségi szinttel rendelkező vendégről. Akik számára fontos az ízületi felkészítés, az ízületi mozgékonyság javítása, szeretik a saját testsúllyal végzett funkcionális gyakorlatokat, és céljuk egy olyan életvitel kialakítása, melyben a rendszeres testmozgás a mindennapjaik részét képezik.

Polgár Viktor

StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Tacfit Field Instruktor

Clubbell Athletics Instruktor
Flowfit Instruktor

Mottó: A mozgás csak a kezdet, belépő egy egészséges életbe.

Kövér voltam, utáltam mozogni. 11 éves lehettem, amikor először kezdtem rendszeresen edzésekre járni, meg is lett a hatása. Azóta is folyamatosan edzem, képzem magam, keresem a határaimat. Szeretném átadni az elmúlt évek tapasztalatait, hogy fájdalommentesen, egészségesen tudj mozogni s élni. Gyere, eddz másképp, mint a tömeg, érj el egészséges és fenntartható fittséget.

Miért jó ha edzővel dolgozol?

Egy jó edző lerövidíti számodra az utat a célod eléréséhez.

Edzőnek lenni komoly elhivatottság!

Ez is egy szakma, méghozzá nem egyszerű és sok felelősséggel jár. 

Edzésprogramot összerakni nem csak annyiból áll, hogy felnézünk a youtube-ra és lemásolunk pár szimpatikusnak tűnő gyakorlatot, majd keresünk hozzá valami programot a neten vagy valamilyen fitnesz magazinban…..

Egyáltalán nem biztos, nem biztos, hogy az ilyen programok Nálad is ugyanúgy működni fognak, sőt…szinte biztosan alakítani kell rajta.

1.) Az eredményhez kell egy jó program

A programot a céljaidhoz kell illeszteni. A program összeállítása nem egyszerű feladat, rengeteg tényezőt kell meghatározni: így a terhelést (intenzitást) ismétlést, pihenőidőket, szetteket, tempót, a neked megfelelő gyakorlatot stb. Az imént felsoroltak variálásával más-más edzéshatás érhető el.

2.) Nem árt, ha a gyakorlatokat jól csinálod

Ha nem jól csinálod a gyakorlatokat, akkor egyrészt sérülést okozhatsz magadnak, illetve feleslegesen pazarlod az időd.  

Sokszor fordul elő olyan, hogy valaki azt gondolja hogy jól csinálja, miközben kívülről egészen más látszik. Éppen ezért jó ha folyamatosan javítják a mozgásod – legalább abban pár hetes betanulási időszakban. Mi edzők is kikérjük a kollégáink véleményét!

3.) Kell valaki, aki motivál és nem hagy lazsálni.

Az edződ bátorít és motivál az edzés közben. Ha egyedül edzel, akkor sanszos, hogy mindig a kényelmesebb utat fogod választani.

Egy külső szakavatott szem sokszor jobban el tudja dönteni, hogy van-e benned még tartalék, vagy aznapra már elég volt. Ne feledd, az se jó, ha valamiből túl sokat csinálsz, és az se, ha a túl keveset!

4.) A gyakorlatokat jól kell megtanulnod

Sokszor egy egyszerűnek tűnő gyakorlatot is el lehet rontani. Érezned kell azt, amit csinálsz, és ez a kezdetben nem mindig egyszerű.

Minden gyakorlatnál meg vannak azok kulcspontok, amikre figyelni kell. Gondoltad volna, hogy egy egyszerű fekvőtámasznál minimum 7 dologra kell egyszerre figyelned?

Töltsd le a Kupont Főoldalunkról és Próbáld ki Kedvezményesen 1.000 Ft-ért Bármelyik Óratípusunkat!

Mindig jó, ha van külső segítség!

Az edző programot ad, kijavít és motivál!

Mik a lehetőségeid, ha nem edzővel dolgozol?

Ez esetben saját magad edzője leszel és a saját utad neked kell kijárnod.

Sokunk így indult el, de megtanultuk, hogy egyedül sajnos nem megy és többünknél ez a fajta edzés valamilyen sérüléssel vagy kudarccal végződött.

Természetesen nem állítjuk, hogy lehetetlen edző nélkül edzeni! Éppen ezért, ha mégis így döntenél, akkor itt van pár jó tanács, ami szerintünk segít a munkádban:

1.) Folyamatosan képezned kell Magad

Sok a zsákutca, ezért nem mindegy mit és hogyan csinálsz. Szinte biztos, hogy belefutsz egy-kettőbe, de ha olvasol és képzed magad, akkor jobbak a sanszaid.

2.) Rendszeresen videóznod kell Magad

Ha magad akarod korrigálni, akkor enélkül nem fog működni. Már csak azért is jó, ha van felvételed, mivel sok helyen kijavítanak, ha beküldöd. Ha egyedül akarsz edzeni, akkor nekünk is nyugodtan elküldheted a felvételeidet. Szívesen segítünk!

3.) Ismerned kell az emberi test működését

Nem elég csak néhány izom működését megismerni. Kompletten kell tudnod mindent ahhoz, hogy minimalizáld a sérülések kockázatát és meg tudj ítélni bármilyen blogbejegyzést vagy internetes tartalmat.

4.) Készülj fel, hogy időt és pénzt kell áldoznod erre is

Tanulni és képezni magad rendkívül időigényes tud lenni. Könyveket kell elolvasnod, videókat kell megnézned és a használható források általában a fizetős kategóriába esnek. Mindehhez sok időre lesz szükséged, így valószínűleg máshonnan kell időt feláldoznod.

Mi is tanulunk másoktól, nekünk is van edzőnk!

Egy jó edző folyamatosan képzi magát. Nálunk ez alap elvárás!

Sőt, amikor mozgunk mi is hibázunk sokszor, sőt nem is keveset!  Éppen ezért mi is kikérjük egymás véleményét, kijavítjuk egymást és figyelünk arra, amit a másik mit csinál. 

Az ember a hibákból tanul, de ha nincs ki felhívja rá a figyelmet az sokszor gond lehet

Ők a mestereink, mi tőlük tanulunk:

Ido Portal (Ido Portal Method- http://www.idoportal.com/)

Christoph Sommers – Gymnastic Bodies (https://www.gymnasticbodies.com/)

Lakatos Péter – Strongfirst Kettlebell (http://www.strongfirst.hu/)

Dr. Michael Hartle – Strongfirst Erőemelés (http://www.strongfirst.hu/)

Gray Cook – Functional Movements Systems (http://www.functionalmovement.com/site/systemdefined)

Dr. Eric Cobb – Z-health (http://zhealtheducation.com/)

Csíky Ferenc – SMR System / Bodymapping / Triggermassage / K-Active terápa (http://csikysystem.hu/)

Joel Jamison – Bioforce Conditioning Program (http://www.8weeksout.com/)

Scott Sonnon, Alberto Gallazzi – Tacfit (http://www.tacfitacademy.com/)

Emmet Louis – The split wizzard (https://www.instagram.com/emmetlouis/)

Dr. John Berardi – Precision Nutrition (http://precisionnutrition.com)

Christian Thibaudeau – Thibarmy (https://thibarmy.com/)

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.