MRT HOME – ONLINE

Otthon végezhető, hatékony edzésprogramok, mintaétrenddel és sok extrával

Mi az MRT Edzés?

A metabolikus ellenállásos edzés egyike a leghatékonyabb edzés stratégiáknak, ami egyidejűleg fejleszti az izomzatot, zsírt éget és javítja az általános fittségi szintet. Célunk, hogy otthon is a maximumot hozhasd ki az idődből – preventíven, de hatékonyan edzhess.

Az MRT felpörgeti az anyagcserét és úgy robbantja szét a zsírpárnákat, mint egy tű a maxra fújt lufit.

2 hónapos edzésterveket állítottunk össze, a szerint, hogy most kezdenéd, vagy már haladóbb szinten állsz.
A programban edzésnapló, videós gyakorlattár és mintaétrend is helyet kapott.

Mit tartalmaz a csomag?

Jegyzetelhető edzésnapló

2 hónap edzésterve, amit ki tudsz nyomtatni, jegyzetelhetsz rá, így nyomon tudod követni a fejlődésed. A céltalan és követhetetlen edzések ideje lejárt! Ha elfelejtesz egy gyakorlatot, csak kattints a nevére és már mutatjuk is videón!

Gyakorlatlista videókkal

Az edzéstervben szereplő gyakorlatok ABC sorrendbe vannak gyűjtve számodra, leírással, és QR kóddal, ha nyomtatni is szeretnéd – ezek pedig rögtön linkelnek téged a gyakorlatvideókhoz.

Eredmény mérő táblázat

A legtöbb fitnesz program nem foglalkozik a naplózással – nem rögzítenek eredményeket. Nekünk számít az, hogy megvalósítsd a céljaidat, ezért is alkottuk meg a táblázatot.

Választható mintaétrend

A siker kulcsa az edzés mellett a helyes táplálkozás. 3 féle mintaétrend közül választhatsz, ami igazán hatékonnyá fogja tenni a programot és megtanít arra, hogy étkezz helyesen. Tele isteni receptekkel!

MRT HOME – ONLINE

Otthon végezhető, hatékony edzésprogramok, mintaétrenddel és sok extrával

Mi az MRT Edzés?

A metabolikus ellenállásos edzés egyike a leghatékonyabb edzés stratégiáknak, ami egyidejűleg fejleszti az izomzatot, zsírt éget és javítja az általános fittségi szintet. Célunk, hogy otthon is a maximumot hozhasd ki az idődből – preventíven, de hatékonyan edzhess.

Az MRT felpörgeti az anyagcserét és úgy robbantja szét a zsírpárnákat, mint egy tű a maxra fújt lufit.

2 hónapos edzésterveket állítottunk össze, a szerint, hogy most kezdenéd, vagy már haladóbb szinten állsz.
A programban edzésnapló, videós gyakorlattár és mintaétrend is helyet kapott.

Mit tartalmaz a csomag?

Jegyzetelhető edzésnapló

2 hónap edzésterve, amit ki tudsz nyomtatni, jegyzetelhetsz rá, így nyomon tudod követni a fejlődésed. A céltalan és követhetetlen edzések ideje lejárt! Ha elfelejtesz egy gyakorlatot, csak kattints a nevére és már mutatjuk is videón!

Gyakorlatlista videókkal

Az edzéstervben szereplő gyakorlatok ABC sorrendbe vannak gyűjtve számodra, leírással, és QR kóddal, ha nyomtatni is szeretnéd – ezek pedig rögtön linkelnek téged a gyakorlatvideókhoz.

Eredmény mérő táblázat

A legtöbb fitnesz program nem foglalkozik a naplózással – nem rögzítenek eredményeket. Nekünk számít az, hogy megvalósítsd a céljaidat, ezért is alkottuk meg a táblázatot.

Választható mintaétrend

A siker kulcsa az edzés mellett a helyes táplálkozás. 3 féle mintaétrend közül választhatsz, ami igazán hatékonnyá fogja tenni a programot és megtanít arra, hogy étkezz helyesen. Tele isteni receptekkel!

Milyen edzésekre számíthatsz?

Az MRT HOME programokat úgy fejlesztettük, hogy egy gumikötélen kívül semmilyen más eszközre ne legyen szükséged, mégis teljeskörű erősítő-szálkásító programot tudj végezni.  

  • Az edzésterveket könnyedén érthetővé tettük, minden egyes gyakorlatot felvettünk és a gyakorlatokra kattintva meg tudod nézni a helyes végrehajtást – de le is írtuk a kulcspontokat.  
  • Az MRT program mellé járó mintaétrend mozaikos elrendezésű, így könnyedén fogod használni és ha betartod, a program garantáltan pozitív változást fog eredményezni a testképeden. 
  • Sosem hagyunk majd magadra – a program letöltése után meghívót kapsz a zárt Facebook csoportunkba, ahol kérdezhetsz és meggyőződhetsz róla, hogy mások is rendkívül eredményesen használják az edzéstervet. 

 

 

Időhatékonyság és változatosság. Ez a két legfontosabb paraméter, ami az MRT edzéseket olyan hatékonnyá teszi.

Az alap koncepció az, hogy az edzésprogramok minden esetben tartalmaznak: húzó, toló, csípőlökést igénylő, guggoló, rotációs és anti-rotációs  feladatokat is.

Ez a mester 6-os a mindennapi életben szükséges erővel és egy esztétikusabb külsővel fogja megmutatni az MRT edzések igazi lényegét! Vágj bele még ma!

Milyen eredményekre számíthatsz?

Mennyibe kerül?

Szeretnénk, ha ez a vészterhes időszak sem maradna mozgás nélkül, ezért a programokat jelentős kedvezménnyel tesszük elérhetővé.

Az akció visszavonásig érvényes.

VÁLASSZ PROGRAMOT!

Hol szeretnél edzeni?

Válassz programot!

MRT HOME 1.0

A kezdők, újrakezdők 2 hónapos programja, heti 3 edzéssel

  • Erőfejlesztés 30% 30%
  • Intenzitás 40% 40%
  • Alakformáló hatás 50% 50%
  • Gyakorlatok bonyolultsága 40% 40%

Ezt válaszd, ha:

  • most kezdenéd a mogást, vagy egy sérülés után szeretnél újra formába lendülni
  • heti 3 alkalommal biztosan tudsz időt szakítani az edzésre
  • szeretnél erős alapokkal kezdeni

Az MRT HOME 1.0 edzésprogram otthonod kényelmében biztosít következetes terhelést, minimális eszközigénnyel.

Vége az eredmények nélküli, tervezetlen edzéseknek, vágj bele egy intelligens programba még ma!

  • 2 hónapos kezdő edzésprogram
  • Saját testsúlyos és gumiköteles gyakorlatok, folyamatos progresszióval
  • Szuperszettek hatékony kombinációja
  • Választható mintaétrend
  • Eredmény mérő táblázat
  • Nyomtatható edzésnapló, videókkal
  • QR kódos gyakorlatlista, leírásokkal
  • Zárt csoport tagság, ahol kérdés/válasz/gyakorlatötletek várnak

 

FONTOS: a programban szükséged lesz 1db minibandre és  1db powerbandre. Ezeket bármelyik sportboltban beszerezheted, filléres tételek. 

 

MRT HOME 2.0

A haladók otthoni, vagy utazáshoz ajánlott 2 hónapos edzésprogramja, heti 3 edzéssel

  • Erőfejlesztés 50% 50%
  • Intenzitás 75% 75%
  • Alakformáló hatás 70% 70%
  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%

Ezt válaszd, ha:

  • már végig csináltad a HOME 1.0-t és könnyedén megy a szabályos fekvőtámasz
  • régebb óta edzel és szeretnél otthon, illetve utazásaid alatt is formában maradni
  • szeretnél egy változatos programmal edzeni, amikben találsz majd kihívásokat

A HOME 2.0 edzésprogram átgondolt edzéstervet biztosít számodra 2 hónapon keresztül, folyamatos fejlődést garantálva, változatos módon.

Izzítsd be a zenét othhonodban, vagy a hotel szobában és öltözz lengén, mert ez a program rendesen fel fog pörgetni!

  • 2 hónapos középhaladó edzésprogram
  • Saját testsúlyos és band-es edzések, folyamatos progresszióval
  • Szuperszettek hatékony kombinációja
  • Választható mintaétrend
  • Eredmény mérő táblázat
  • Nyomtatható edzésnapló, videókkal
  • QR kódos gyakorlatlista, leírásokkal
  • Zárt csoport tagság, ahol kérdés/válasz/gyakorlatötletek várnak

     


    FONTOS: a programban szükséged lesz 1db minibandre és  1db powerbandre. Ezeket bármelyik sportboltban beszerezheted, filléres tételek. 

MRT HOME TELJES PROGRAM

Tartalmazza az 1.0 és a 2.0 programot is, összesen 4 havi edzésterv, szisztematikusan felépítve.

  • Erőfejlesztés 50% 50%
  • Intenzitás 75% 75%
  • Alakformáló hatás 70% 70%
  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%

Ezt válaszd, ha:

  • szeretnél egy alaposan felépített programot végezni, ami 4 hónapra elegendő, változatos edzésprgramot ad
  • nem csak rövidtávú, hanem hosszabb távú céljaid is vannak az edzésekkel
  • nem szeretsz konditerembe járni és otthon szeretnél teljesítményt és erőt fokozni

A TELJES edzésprogram átgondolt edzéstervet biztosít számodra 4 hónapon keresztül, folyamatos fejlődést garantálva az alapoktól építkezve, változatos módon. 

  • 4 hónapos kezdő-középhaladó edzésprogram
  • Saját testsúlyos és band-es edzések, folyamatos progresszióval
  • Szuperszettek hatékony kombinációja
  • Választható mintaétrend
  • Eredmény mérő táblázat
  • Nyomtatható edzésnapló, videókkal
  • QR kódos gyakorlatlista, leírásokkal
  • Zárt csoport tagság, ahol kérdés/válasz/gyakorlatötletek várnak



    FONTOS: a programban szükséged lesz 1db minibandre és  1db powerbandre. Ezeket bármelyik sportboltban beszerezheted, filléres tételek. 

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.