GALÉRIA – ÍGY EDZÜNK MI

Mi sem fejezi ki jobban, hogy milyen is a hangulat az edzéseken, mint a saját Instagram albumunk, ami folyamatosan frissül.
Mazsolázz kedvedre!

Készülj fel bármilyen helyzetre, és légy résen minden percben!

Szerezz Taktikai fittséget és nem érhet meglepetés!
A Tacfit - Taktikai Fitnesz egy az amerikai katonák és tűzoltók edzésmódszerei közül, amivel a taktikai egységek a legjobban fejleszthetők.

Kiknek szól ez a program?
Ha eleged van a mindennapos hosszas ülés okozta fájdalmakból,
Ha az újévi fogadalmad komolyan gondolod, és egyedül nem megy,
Ha szeretnél többféle eszközzel, és edzésmódszerrel megismerkedni,
Ha fontos, hogy úgy érj el eredményt, hogy közben kihasználod a stresszt,
Ha fontos, hogy húsz év múlva is tudj mozogni!

Itt a helyed!

Tacfit - Taktikai Fitnesz edzések a PowerCat Lomb Gymben
Kedd-Csütörtök 16:20 és 17:20 kezdettel.

Ajánlat:
Válassz a 24 alkalmas bérletopciót, s kapsz plusz négy alkalom edzést, melyet a péntek délutáni Taktikai Flow-n használhatsz fel.
www.powercat.hu

#powercatedzes
#edzés
#mutimitedzel
#eddzvelunk
#trxedzes
#spartan
#bodyweight
#barbell
#kettlebell
#tacfit
...

49 0

IRRADIÁCIÓ

Az egykezes gyakorlatokban nagyon jól érezhető, mennyire fontos ez a jelenség. A videón próbáltam érzékeltetni az erősen ökölbeszorított kéz jelentőségét - ha ezt teljes erőbedobással csinálod, az egész nyomás erőteljesebb és dinamikusabb lesz.

Furcsa, nem?! Mert ugye az a kéz “nem csinál semmit” és miért vonjunk be plusz izmot a mozgásba, a helyett, hogy hatékonyan csak azt használjuk, amire szükségünk van... Nos, igen, bár sokkal fárasztóbb így csinálni, nagyobb súlyokkal és dinamikusabban tudunk dolgozni.
Az irradiációval ugyanis olyan feszítettséget hozunk létre, ami jócskán túlmutat az ököl területén. Az izmok láncba kapcsolódnak, és az erős szorítás hatására egyre több izomcsoportot vonnak be a mozgásba, amitől (bár sokkal kimerítőbb) sokkal nagyobb erő szabadul fel a szinergikus hatás és megnövekedett stabilitás miatt.

Próbáld ki! Itt a teszt: 1. szorítsd ökölbe a kezed 20% erővel, lightosan. Az alkarod izmait érzed, igaz?

2. Most kezdd el 50-60%-on szorítani! Nini, felébredt a bicepsz és a tricepsz is?

3. Most úgy szorítsd, ahogy csak tudod!
Mit érzel? Az egész karod, vállad és még talán a mell-hát-törzsizmaid is felébredtek, igaz?

Na egy ilyen erős bázissal jó nekiállni az erőfejlesztésnek.
ui: irradiációt a farizom megfeszítésével is remekül el lehet érni, ha a plank kedvelői értik, mire célzok...
...

24 1

Már több, mint 5 éve, hogy @mpetra_pt megismerkedett a TRX-szel a hivatalos képzésen.
Amikor a Powercat (HIIT) elindult, kizárólag TRX edzéseket tartottunk, mert hittünk abban, hogy ez az üdvözítő út a fitnesz menyország felé.
Volt egy TRX HIIT és egy AFTERWORK edzésünk. Előbbi keményebb volt, sok dinamikus gyakorlattal fejlesztettük a sportolókat, utóbbi inkább a plankeket és kigördüléseket, alap mozgásmintákat edzette a kezdők és újrakezdők szintjén.

A TRX az egyik legjobb dolog volt az életünkben, mert segített megérteni a funkcionális szemlélet lényegét, de túlcsordultunk és a fejlődést nem tudtuk már biztosítani a haladóbbaknak - felesleges lett volna tovább emelni a feladatok intenzitásán, csökkenteni a pihenőidőn, mert az már nem előnyös, hanem inkább kontraproduktívvá tette volna az edzéseket.

Mai fejjel visszagondolva nagyon jó munkát végeztünk, mert teljeskörű ízületi átmozgatást és erősítést csináltunk a sportolóinknak és ehhez a TRX-en kívül semmit nem használtunk - kellett a kreativitás bőven.

Ma közel 30 eszközzel dolgozunk ugyanazokért a célokért 🙂 Hatékonyabban, okosabban, mérhetőbben, de azonos okból.

Nem az eszköz határozza meg, hogy egy edzés funkcionális, vagy jó-e neked, hanem a mögötte lévő tervezés. Egy konditermi edzés is lehet jó, ahol gépekkel izolálsz, ha mögötte tervezés van és célod van vele.

Ne az alapján határozzátok meg az edzés milyenségét, hogy mi az óra elnevezése, és milyen eszközöket használtok, mert egy MRT edzésen többet fejlődhetsz, mint akármelyik “zsírégető-alakformáló” bullshit órán, ami mögött a koncepció annyi, hogy elég eszköz legyen 40
embernek és a végére köpjék a földre a tüdejüket.
Eddz keményen, de intelligensen és keresd a koncepciót a gyakorlatok mögött!
...

70 2

Ha szeretnél erősebb törzsizomzatot, jobb állóképességet akkor csatlakozz Triatlon TRX edzéseinkhez. Kedden és csütörtökön 18.00-tól a Mester u.11-ben vár egy nagyszerű csapat és egy jó hangulatú edzés. 😀

Jelentkezz be online: https://powercat.hu/trx-edzes-triatlonistaknak/

#trxtraining #trx #mintamacska #powercatedzes #triatlontrx
#edzés #uszas #futas #bringazas
#mutimitedzel
#eddzvelunk
#trxedzes
#bodyweight #motivation💯
...

31 2

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni... A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer "anyja", Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.