Eddz Hatékonyan

Súlyzós és Saját Testsúlyos Erőedzés

Kevés az időd, de fejlődni szeretnél? Érd el a céljaid akár Heti 1-2 Edzéssel

Ha mindig is érdekelt a saját testsúlyos edzés, de nem csak a felsőtested szeretnéd edzeni, mint ahogy a legtöbb Streetworkout edzésen, akkor csatlakozz! Itt nem lesz elhanyagolva a lábak edzése se, az tuti.

Ha régóta szeretnéd ezeket megtanulni:

R

Húzódzokodás (Chin up – Pull up)

R

Fekvőtámasz és Tolódzkodás 

R

Egy Lábas Guggolás

R

Kézenállás és Bicska Kézállásban Nyomás

R

Nyújtott lábbal letenni a tenyered a talajra

R

Az olyan erőemelő gyakorlatokat mint pl. a Háton Guggolás, Felhúzás stb.

Nézz bele itt az Edzésekbe:

Helyszín: 1139, Budapest, Lomb 34. (belső udvar)

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Powercat Training System (@powercat_training) által megosztott bejegyzés,

Nem csak Erőssé, hanem Izmossá és Hajlékonnyá is teszünk

Nem lesz szükséged külön nyújtó edzésekre és jóga órákra sem. Olyan programmal és módszerrel dolgozunk, ahol egyszerre egy időben nyújtasz, erőt fejlesztesz és izmot is építhetsz! 

Ezzel rengeteg időt spórolhatsz meg, amit fordíthatsz bármi másra, pl. a családra, barátokra vagy a kedvenc hobbidra.

Bármire képes vagy, akár teljesen a nulláról is!

A fejlődésednek ez a két kulcsa:

1.) A gyakorlatokat helyes kivitelézése.
2.) Olyan gyakorlat variációkat kell végezni, ahol a terhelés a te erőszintedhez van igazítva. 

Most még Te sem gondolnád, de durván Haladó szintig el tudunk vinni

Ha még csak most kezded, akkor ez talán lehetetlennek tűnik, pedig nem is olyan távoliak a lenti célok. Ne determináld előre, hogy Te erre képtelen vagy! Egyszerűen csak járj az edzésekre, tedd a dolgod és élvezd az edzések poztív hatásait.

Munka az persze van, de a lényeg, hogy mindig lesz hova fejlődnöd és folyamatos kihívások várnak.

Olyan a Streetworkout világából ismert ikonikus gyakorlatokra leszel képes, és olyan súlyokat tudsz majd megmozgatni, amire Te sem gondolnál most. Mindezt úgy, hogy heti 1-2 edzésed van!

Íme pár lehetséges haladó cél, amit  nemtől függetlenül Te is simán elérhetsz:

R

Egy Kezes Húzódzkodás

R

Planche és Planche Fekvőtámasz

R

Mellső / Hátsó Függőmérleg

R

Zászlótartás

R

Muscle Up gyűrűn és rúdon

R

Angol és a Francia Spárga

R

5 guggolás a saját testsúlyodnak megfelelő súllyal

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Kérd a kedvezményre jogosító kuponod!

Mit Kell Tudni az Edzésekről?

Felsőtestre jellemzően saját testsúllyal edzünk. Egyik kedvenc eszközünk a gyűrű, amivel a legjobb felsőtestes edzéseket lehet végezni!

Az alsótest esetén előszeretettel használjuk az olimpiai rudat és a súlyzókat is. Ha mindig is szerettél volna megtanulni erőemelni, de közben érdekelt a saját testsúlyos edzés is, akkor itt most egyszerre csinálhatod mindkettőt.

Az edzések egymásra épülnek, egy-egy ciklus 5-6 hétig tart.

Hajlékonyság és Ízületi Védőháló Felépítése

Az edzések úgy vannak összeállítva, hogy a hajlékonyságodat is növelik, így nem lesz szükséged külön nyújtásra. 

Saját Testsúlyos Erőfejlesztés

Húzódzkodások, Egy Lábas Guggolások, Függőmérlegek, Muscle Up, Zászló,  Mindenki a saját útján halad és minden gyakorlat a saját erőszintedhez lesz igazítva.

Súlyzós Erőedzés - Erőemelés

Megtanítunk szabályosan guggolni és felhúzni. Ezzel a két gyakorlattal iszonyú erős törzsre és lábakra tehetsz szert. Szoktuk mondani, hogy akinek erősek a lábai, annak nem fáj a dereka 🙂

Kézállás és Egyensúlyfejlesztés

A kézállás nem olyan nehéz mint azt sokan gondolják. Itt mindent megtanulhatsz az alapoktól kezdve teljesen kezdő szinttől.

Kinek Ajánljuk?

Itt a helyed ha:

9

Kevés az időd és elfoglalt vagy, de szeretnél fejlődni

9

Többet akarsz a crossfit vagy a hagyományos konditermi edzéseknél

9

Számodra az edzésben nem csak esztétikumokról szól, hanem a kihívás is fontos

9

Olyan edzésformát keresel, ahol kombinálják a súlyzós és a saját testsúlyos edzést

9

Mindig is szerettél volna megtanulni húzódzkodni, egy lábas guggolni vagy bármely más ikonikus saját testsúlyos erőelemet 

Ki tartja az edzést?

Ivánchich András

Az edzésben minden eredményért keményen meg kellett küzdenem. Sok elakadás és sérülés stb…Nem csoda, hiszen 28 éves koromig kimaradt az erőedzés az életemből. Ezért folyamatosan kerestem a leghatékonyabb megoldásokat, és mindig nyitott szemmel járjtam az edzés világában.

Az edzésről ma elképesztő mennyiségű információ van fent a neten. A kérdés az, hogy mi az, ami valóban működik számodra? Mennyi időd van tesztelgetni?

Az én küldetésem az, hogy lerövidítsem az utadat és megkíméljelek a felesleges zsákutcáktól. Én leszek a Te információ filtered!

Hogyan Csatlakozhatsz? 

A csatlakozás bármikor és bármilyen szinten, kezdőként és haladóként is lehetséges, mivel a csoportok teljesen vegyesek.

Mi úgy látjuk, hogy a haladók nagyon jó  motivációt tudnak adni az új csatlakozóknak. Itt mindenki segít a másiknak és együtt örülönk egymás sikereinek.

A tanítványok a saját szintjüknek megfelelően edzenek. 

Minden kezdő először egy felhozó programot, ami után szépen fokozatosan bele tud folyni a közös munkába. Ebben pár hétben megismerjük a mozgásod és a képességeid, ami alapján sikerül számodra belőni az ideális terhelést a gyakorlatvariációkat.

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Kérd a kedvezményre jogosító kuponod!

(Csak a Lomb utcai termünkben)

Maradt még benned Kérdés

Fusd át a gyakran ismételt kérdéseket vagy csörögj ránk ezen a számon:

+36 20 938 8539

Átjárhatóak-e az időpontok?

Igen, bármelyik időpontban jöhetsz edzeni. Az edzések között érdemes 1 napot kihagyni. 

Változó a műszakom, erre is van megoldás?

Igen. Többen járnak úgy, hogy egyik héten a reggeli órákra, a másik héten pedig az estiekre. 

Hány fősek a csoportok?
Egy csoportban maximum 8 fő edzhet egyszerre.
Ez csak fiúknak szól? Lányok is jöhetnek?

Persze, hogy igen, naná 🙂

Mindenki ugyanazt fogja csinálni az edzésen?

Mindenki a saját erőszintjének megfelelően fog edzeni. Személyre szabjuk a gyakorlat variációkat. Kelleni fog 1-2 hét mire megismerjük a mozgásod és azt, hogy mit bírsz. Addig lehet lesz olyan, hogy valami túl könnyű lesz, vagy esetleg nehéz. Fontos, hogy folyamatosan kommunikálj az edződdel, de ő is kérdezni fog mindig, hogy milyen.

Heti hány alkalommal járjak?

Heti 2-vel érdemes tervezni, de ha kimarad időnként egy-egy edzés az se baj. Ennek a programnak a lényege a minimalizmus. Heti 1 edzéssel is brutálisan lehet fejlődni, ez nem vicc. Ehhez csupán annyi kell, hogy figyelj órán és próbálj tanulni, illetve fáradj el rendesen. 🙂

Milyen ruházat szükséges edzésekhez?
Kényelmes ruházatra lesz szükséged. Bizonyos gyakorlatoknál szükséged lehet hosszú szárú zoknira.

Mezítláb szoktunk edzeni, de amennyiben ragaszkodsz a cipőhöz úgy lapos talpú váltócipőt hozz magaddal.

Kell-e vinnem bámilyen felszerelést?
Semmit sem kell hoznod magadon és váltóruhákon kívül :)…mindent megtalálsz a teremben amire csak szükséged lehet.
Évek óta nem mozogtam, ez nem baj?
Dehogy baj! Nem dícsérünk meg persze emiatt :)….de a programunk célja, hogy újra vissza integráljuk a mozgást a mindennapjaiba.
Én már haladó vagyok, így tudsz segíteni?

Igen, a csoportban is vannak haladók akik már egész komoly dolgokat csinálnak. Ha szeretnél megtanulni egy kezes húzódzkni, kézállásban nyomin vagy akár elakadtál az edzésedben, akkor biztosan fogok tudni segíteni, hogy újra elinduljon a fejlődésed.

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.