szülés utáni torna

POSTPARTUM – SZÜLÉS UTÁNI REGENERÁLÓ EDZÉSPROGRAM

24 900 Ft

(15 vásárlói értékelés)

Szülés utáni regeneráló torna, kifejezetten azoknak a nőknek, akik szeretnék visszanyerni, vagy felülmúlni a szülés előtti formájukat. 12+4 hetes alaposan átgondolt és gondosan felépített edzésprogram, videós gyakorlatbemutatóval, edzésnaplóval és zárt csoport tagsággal, ahol bármikor kérdezhetsz. Egy pillanatra sem hagyunk magadra! Az edzés fókusza a medencefenék izmainak visszaerősítése  a törzsizmok, végtagok fokozatos terhelése mellett.

Fontos: ez nem ugrubugri és nem is kismama jóga. Ne azt várd tőle, hogy teljesen kimerülsz, vagy órákig nyújtod a hajlítódat. Ez erősítő edzés. Ez tényleg működik.

szülés utáni edzés

Nyerd vissza, vagy szárnyald túl a régi formádat! A szülés után 4 héttel már el is kezdheted!

Nem kell félned, ez a program nem túl nehéz és számos problémát elkerülhetsz, ha okosan, fokozatosan nehezítve tornázol.

Annak érdekében, hogy újra “teljes erőbedobással” hódolhass kedvenc sportodnak – legyen az a futás, kerékpározás, vagy akár a fitnesz – fontos, hogy végigcsinálj egy regeneráló programot. Ha ezt kihagyod, az olyan, mint ha egy szétcsúszott alapra építenél házat… Elég egy kis szélvihar és kész a baj!

Adj magadnak 12 hetet, erősödj meg fokozatosan, érezd, hogy végtagjaidba visszatér az élet és frissülj fel – jól fog esni a mozgás a szoptatás és a sok ücsörgés mellett 🙂

 

Mit tartalmaz a Postpartum program?

A legmodernebb amerikai tanulmányaink alapján összeállított gyakorlatsorokkal 

h

12+4 hetes edzésprogram

Bármikor edzhetsz, nincs kötött órarend. Babád majd úgyis áthúzza a számításaid 🙂 De mindig tudni fogod, mit kell csinálni és jegyzetelhetsz is az edzésnaplóba, hogy nyomon tudd követni a fejlődést.

I

Videós gyakorlattár

Minden gyakorlatot videós formában is bemutatunk. így soha nem esz olyan, hogy nem tudod mit kell csinálni és hogyan.

Folyamatos kapcsolattartás és utókövetés

Zárt csoportunkban bármikor kérdezhetsz és itt csak olyan édasanyák lesznek, akik ugyanazzal a céllal vannak itt, mint Te. Jó kis csapatot alkotunk majd 🙂

AJÁNDÉK!

Szeretnénk segíteni a táplálkozásban is. A magas fehérjetartalmú receptgyűjteményünket ezért ajándékba adjuk a programhoz (2.990 Ft értékben)

szülés utáni regeneráció

Ne azzal töltsd a szabad óráid, hogy gyakorlatokra vadászol… mi már megtettük helyetted 🙂

Tudományosan megalapozott edzésprogram, nem ugribugri 🙂

Biztosan észrevetted, hogy mindenki ért a gyerekneveléshez és a focihoz is. Az edzésben is ez a helyzet – nagyon gyakran látunk különböző edzésprogramokat, amit szülés után IS lehet csinálni és olyan gyakorlatokat tartalmaznak, amik többet ártanak, mint használnak…

Ennek az időszaknak speciális igényei vannak, ehhez szaktudás kell. Nem ész nélküli nyújtásra és ugribugrira van szükség, hanem kontrollált erősítő feladatokra.

szülés utáni gyakorlatok

Olvasd el, mit mond, aki már csatlakozott a Postpartum programhoz!

15 reviews for Postpartum - 12 hetes szülés utáni regeneráló program

  1. Cinti (megerősített tulajdonos)

    Császármetszéssel született a kisfiam, elég rossz állapotban voltam utána, fájt mindenem. A hátam és a derekam szörnyen fájt, 5. héttől kezdtem a programot már egy hét után azt vettem észre hogy nincsenek fájdalmaim. Rengeteget adott a jó kedélyemhez, az egészségemhez és a mindennapjaimhoz ez a program. Nagyon szerettem az edzéstervet, baba mellett is beilleszthető. A program végére nagyon szépen megerősödtem, nem mellesleg nagyon hasznos gyakorlatokat tanultam, amiket a jövőben is tudok alkalmazni. Mindenkinek szívből ajánlom a programot! 🙂

  2. Viki (megerősített tulajdonos)

    Pár hete fejeztem be a programot.
    Életem egyik legjobb döntése volt amikor megvettem 🙂 Harmadik babám születése után vágtam bele a programba. Először féltem hogy “tingli tangli” torna lesz , de hamar kiderült hogy messze nem az.
    Nagyon élveztem hogy rendszeressé vált általa a mozgás a minden napjaimban. Minden pihenő napon alig vártam hogy újra edzhessek. Ami a legeslegnagyobb pozitívum volt számomra, hogy teljesen megszűnt a kínzó hátfájásom ami addig mindig megkeserítette a babázós időszakot. Mindenkinek ajánlani tudom( és ajánlom is 🙂 ) Nagyon hálás vagyok érte Petrának!

  3. Csenge (megerősített tulajdonos)

    Végeztem az első hónappal. IMÁDTAM. Féltem, hogy unni fogom, de nem. Egy percét sem. Nagyon jól van felépítve és aminek én kifejezetten örülök, hogy már vannak súlyok is az első hónapban. Azon kapom magam néha, hogy edzésen kívűl is gyakorlom a légzést 🙂 Baba mellett is meg lehet csinálni kényelmesen az edzéseket. Mindenkinek ajánlom.

  4. Tünde Kósa-Szabó (megerősített tulajdonos)

    Első edzéseken vagyok túl és azt kell
    Mondjam hogy élvezem nagyon. Fokozatosan van felépîtve a program, könnyen követhető, nem kell
    Sok eszköz sem. Ajánlom mindenkinek aki gondolkozik rajta!

  5. Annabella (megerősített tulajdonos)

    Még kismama voltam, amikor megvásároltam a programot, mert tudtam, hogy ez kellő motiváció lesz a mozgás újrakezdéséhez a szülést követően. Az első pillanattól kezdve aktívan végzem a feladatokat. A második hónapot kezdtem el, ezért már a tapasztalataim alapján tudom mondani, hogy egy rendkívül átgondoltan felépített programról van szó. Mindig mozogtam, ezért féltem, hogy számomra nem lesz elég intenzív, de pozitívan csalódtam. Van lehetőség a feladatok nehezítésére, ha arra lenne szükség. Nem túlbonyolított gyakorlatok, kellően nehezek, de nem megerőltetőek. Többek között azért is döntöttem emellett a program mellett, mert számomra rendkívül hiteles, hogy Petra saját maga is ugyanúgy szülés utáni időszakban állította össze/végezte el a programot, így minden kérdésemre valódi választ ad, hiszen ő is megtapasztalta, milyen a gyermekágyi időszakban edzeni. Azt gondolom, így lehet igazán hitelesen összeállítani és másokat segíteni egy postpartum program elvégzésében.

  6. Vécsi-Vojnár Zsófi (megerősített tulajdonos)

    Még a terhességem előtt Petráék egyik termébe jártam, így volt szerencsém látni, hogy milyen profi munka folyik náluk. Mivel körülbelül egy hónap különbséggel szültünk, a babavárás során is figyeltem a tanácsait, aztán pedig egyértelmű volt, hogy az ő programjával szeretnék regenerálódni. Nem éppen a legjobb formámban kezdtem neki, mégis jelentős változásokat értem el már egy hónap alatt. Fokozatosan nehezíti a feladatokat és azok kombinációit, miközben a használt súlyokat is folyamatosan sikerül növelni. Minimális beruházást igényelnek a szükséges eszközök, de megoldható szinte minden otthoni alternatívákkal is. Sokszor csak este 10-kor tudok nekikezdeni, de annyira feltölt, hogy megéri. 🙂 Nem mellesleg Petra mindenkire külön is figyel, a térdproblémáimat például többféle módon is próbáltuk kezelni. 🙂

  7. Németh Orsolya

    Már kislány kora óta ismerem Petrát, többek között egy iskolába és egy tánccsoportba jártunk. Mindig is egy megbízható, céltudatos hölgy volt, aki keményen dolgozik a kitűzött céljai felé. Így aztán, amikor szülés után (bár meglett volna ez a program már az első után is) nem is volt számomra kérdés, hogy az ő segítségével fogom magam rendbehozni. Rengeteg “postpartum gonddal” (szétnyílt hasizom, derékpanaszok stb) próbálom felvenni a harcot, és hála Petra programjának sikeresen. Mindenkinek szívből ajánlom, aki tenni próbál a szülés utáni regenerációjáért. Ha nekem ennyi panasszal bevált, neked is sikerülni fog. 😉
    Petra pedig mindig ott van neked, ha tanácsra van szükséged. 🙂

  8. Gyöngyi (megerősített tulajdonos)

    Nagyon örülök, hogy rátaláltam Petra postpartum edzéstervére. Számomra nagyon motiváló, hogy kisbaba mellett ilyen profin összeállította és felvette videóra az edzéseket. Nagyon tetszik, hogy a videókat otthon forgatta, annyira emberi, ahogyan láthatjuk hogyan fejlődik és változik az edzésterv előrehaladtával Ő is, ezt is kiemelném motivációnak. Az edzésterv lényege az, hogy a várandósság alatt kissé meggyengült izmokat újra tudatosan használni tudjuk, így felkészítve a testet a visszatérésre mindennapokba és majd a nagyobb terheléssel végzett edzésekhez. Ésszerűen összeállított és abszolút a fokozatosság a fő eleme az edzéstervnek. Nagyon kevés eszközt igényel, és sokszor használ olyan bútordarabokat, amelyek mindenki otthonában megtalálhatóak, mint például a szék vagy kanapé, így tényleg bárki elkezdheti otthon. Kisbaba mellett előfordul, hogy több részletben sikerül a napi terv végére érni, de ez természetesen velejárója az anyuka létnek, ez velem is többször előfordult. 🙂
    5*

  9. Szabó Ivett (megerősített tulajdonos)

    Ez a program maga a csoda. Nagyon megérte megrendelni. Amikor elkezdtem a programot kedvtelen voltam és fájt minden porcikám. A derékfájdalmam az első egy hét után elmúlt, a babámat is könnyebben emelem és a hangulatomhoz is nagyban hozzájárul az, hogy heti 2-3 alkalommal foglalkozom a testemmel. 1,5 hónapon vagyok túl, látványos eredményeket értem el már most. Csak ajánlani tudom!!!!

  10. Pangl-Szarka Dorottya

    A legnagyobb lelkesedéssel és izgatottan vágtam bele a programba, korábban sosem követtem fix és profi edzéstervet. Jelenleg a 2. hónap végénél járok, és megdöbbentő a különbség a kezdeti bizonytalan mozdulatokhoz és gyenge izomzathoz képest. Élvezem, hogy kezd visszatérni a régi erőm, hogy javult a tartásom és szépen formálódik a testem. Örülök, hogy Petra személyében biztos kezekben tudhatom magam. Külön pozitívum, hogy a zárt Facebook csoportban nagyon támogató hölgy-, anyakoszorú gyűlt össze, akik nap mint nap támogatják egymást. 🙂

  11. Laky Zoé Réka (megerősített tulajdonos)

    Túl vagyok a program 3/4-én és azt kell mondjam, (már Petrának is számtalanszor mondtam) hogy elképesztően jó döntés volt, hogy megvettem a programot! Azon túl, hogy heti 4x sikerül mozogni, sokkal jobban érzem az izmaimat, nem vagyok annyira fáradékony, rendesen izomlázat tudok produkálni! 🙂 Ad egyfajta rendszert a hetekbe, ami lássuk be, egy 3 hónapos kisbaba mellett nem olyan könnyű, mégis készülök és várom a napi 1 óra énidőt.

    Petra mindig segít, ha kérdésem van, nehezítéseket is szívesen mond. 😉
    Nagyon komplex kis programot rakott össze!!! A videós magyarázat pedig priceless!

    Nagyon nagyon nagyon ajánlom mindenkinek, akinek letelt problémamentesen a szülés utáni 6-8 hét!

  12. Csilla (megerősített tulajdonos)

    A baba mellett is végig tudom csinálni az edzést, bár a gumiszalagok sokkal jobban érdeklik őt, mint a játékai. Pont megfelelő mértékben megterhelő, a fokozatos terhelés kihívást is jelent, és jól is esik, jó érzés megtapasztalni, hogy erősödöm és újra mozoghatok.

  13. Petra (megerősített tulajdonos)

    A szülés utáni regeneráló program olyan hasznos mozdulatokat tartalmaz, amelyre minden nőnek szüksége lenne, nem csak közvetlenül szülés után. Mindent átmozgat, sokkal frissebbnek érzem magam utána. Egy alig alvó gyerek mellett is meg lehet csinálni, és sokkal jobb kedvem lesz tőle 🙂

  14. Hajni (megerősített tulajdonos)

    Jó szívvel ajánlom ezt a programot minden anyukának! 🙂
    2 edzéshéten vagyok túl és már most rengeteg pozitív változást érzek magamon. Olyan mintha jobban egyben lennék. Egyre erősebbnek érzem magam, ráadásul egészséges mértékben fogytam is (kb fél kg per hét) 🙂 – persze igyekszem odafigyelni az étkezésre is.
    Petra nagyon jól összerakta a programot, nem túl megterhelő, de mégis kimelegszem, felpezsdít… nagyon jól érzem magam utána és összességében is. S ha kérdésünk van, mindig fordulhatunk hozzá.
    Nem mindig egyszerű a baba mellett időt szakítani rá, ezért jó, hogy 1-1 napot megszakításokkal is meg lehet csinálni.
    Továbbá nagyon tetszik a kis csapat akikkel a Facebook csoportban összejöttünk – motiváló olvasni mások élményeit, kihívásait. Ihletődünk egymás “babaelaltatási technikáiból”. 🙂

  15. Dea (megerősített tulajdonos)

    Mindössze egy héten vagyok túl, de már most azt mondhatom, hogy megérte megrendelni. Egyrészt mert nagyon jó kedvem van az alkalmak után, teljesen kizökkent, feldob, amire már most is, de szerinten télen még nagyobb szükségem lesz. Nagyon szeretem az anyaszerepet, de kell egy kis minőségi énidő, különben becsavarodnék.
    Másrészt pedig a szombati nagy sétánkon (ez általában 2-3 óra, most épp 3 és fél volt) kérdezte a férjem egy bő óra után, hogy “nem fáj a derekad??”. Akkor döbbentem rá, hogy basszus tényleg nem fáj. Most (másnap) pedig már figyeltem magamra és olyan jó érzés,hogy hosszabb üldögélés, szoptatás után nem úgy kelek fel, mint akit elvertek 🤩 közel 4 hónapja még kismaként kezdődött.
    Alig várom a következő hetet és az újabb változásokat!

    + a facebook csoport nekem nagyon motiváló. Azonos élethelyzetben lévő nőkkel beszélgetni, haladi a jobb közérzet felé.

Adjon hozzá egy véleményt

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Miért javasoljuk, hogy vegyél részt a programban?

postpartum torna

Részlet a bevezetőből, Petra tollából:

“Már a várandósságom előtt is főleg nőkkel foglalkoztam. Akkoriban főleg az alakformálás foglalkoztatott, aminek alapja egy funkcionális és erős izomzat felépítése és az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás kialakítása. Amikor megtudtam, hogy babát várok, megváltoztak az igényeim és olyan programot kerestem, ami amellett, hogy segít a szülés után visszatérni a súlyzós edzésekhez, otthon is végezhető és élvezhető is, nem gyógytorna jellegű. Nem találtam ilyet, ezért gondoltam megcsinálom magamnak és azoknak a nőknek, anyáknak, akik szintén szeretnének a szülésük után visszatérni a várandósság előtti formájukhoz és erőnlétükhöz, vagy akár még többet szeretnének kihozni magukból. Hiszen a szülés lehet egy új kezdet, újra kvázi nulláról kell indulni. 

A törzsizmainkból indul ki minden mozdulat. Ezért ezek erősítése teszi ki a program nagy részét. Erős törzsizmok nélkül nincs egészséges mozgás és a várandósság alatt ezek az izmok gyengülnek, újra meg kell tanulnunk használni őket.

Amikor valamit felveszünk a talajról a törzsünk stabilizálja a gerincünket. Ha ezek az izmok nem végzik el a munkájukat az idegrendszerünk más izmokkal fog kompenzálni. Ennek a kompenzációnak az eredménye, ha egy délelőtti görbe háttal pakolászás után délutánra megfájdul a derekunk. A kompenzációnak előbb-utóbb fájdalom az eredménye, azt pedig nagyon is szeretnénk elkerülni, főleg anyaként hiszen az gátol abban, hogy gondoskodhassunk a családunkról.

A terhesség romboló hatással van a törzizmainkra és az egész struktúrára, sajnos ez tény. A medencefenék izmai 9 hónapig nagyobb terhelésnek vannak kitéve, a hasfal kötőszövetei megnyúlnak, az egyenes hasizmok szétcsúsznak, a rekeszizom mozgása korlátozva van. Mindezeken kívül a testtartásunk is megváltozott a 9 hónap alatt és meg kell tanulnunk visszatérni a korábbi testtartásunkhoz most, hogy a baba már a kezünkben van. 

A program során arra összpontosítunk, hogy a törzsizmokat újraépítsük és képesek legyünk megfelelni az “anyalét” elvárásaihoz. Anyaként mozognunk kell. A babát fel kell tudnunk emelni, hordozni, a babakocsit megemelni szintén. A program célja, hogy ezeket a mozgásokat fájdalom nélkül tudjuk végrehajtani.

Amikor a törzsről beszélünk beleértünk MINDENT a nyakunk és a medencénk között, nem csak a hasizmokat. Tudni kell, hogy ezek az izmok azért tudnak óriási erőt kifejteni, mert egységként működnek. A programban nincsenek hasprések és Kegel gyakorlatok. A program segít visszanyerni a neuromuszkuláris kontrollt, a stabilitást, az izmok állóképességét és erejét.”

edzés szülés után

Csatlakozz hozzánk!

Kezdj bele a programba még ma – szeretettel várunk a zárt csoportban – az edzésterved már csak arra vár, hogy Veled lehessen 🙂

Postpartum – 12 hetes szülés utáni regeneráló program

24 900 Ft

Ismerd meg Petrát!

Na jó, de ki ez a Petra? Ismerd meg, kövesd az Insta oldalát és less bele a mindennapjainkba!

szülés utáni edzés