szülés utáni torna

POSTPARTUM – SZÜLÉS UTÁNI REGENERÁLÓ EDZÉSPROGRAM

29 900 Ft 23 900 Ft

(3 vásárlói értékelés)

Szülés utáni regeneráló torna, kifejezetten azoknak a nőknek, akik szeretnék visszanyerni, vagy felülmúlni a szülés előtti formájukat. 12+4 hetes alaposan átgondolt és gondosan felépített edzésprogram, videós gyakorlatbemutatóval, edzésnaplóval és zárt csoport tagsággal, ahol bármikor kérdezhetsz. Egy pillanatra sem hagyunk magadra! Az edzés fókusza a medencefenék izmainak visszaerősítése  a törzsizmok, végtagok fokozatos terhelése mellett.

Fontos: ez nem ugrubugri és nem is kismama jóga. Ne azt várd tőle, hogy teljesen kimerülsz, vagy órákig nyújtod a hajlítódat. Ez erősítő edzés. Ez tényleg működik.

3 reviews for Postpartum - 12 hetes szülés utáni regeneráló program

  1. Petra (megerősített tulajdonos)

    A szülés utáni regeneráló program olyan hasznos mozdulatokat tartalmaz, amelyre minden nőnek szüksége lenne, nem csak közvetlenül szülés után. Mindent átmozgat, sokkal frissebbnek érzem magam utána. Egy alig alvó gyerek mellett is meg lehet csinálni, és sokkal jobb kedvem lesz tőle 🙂

  2. Hajni (megerősített tulajdonos)

    Jó szívvel ajánlom ezt a programot minden anyukának! 🙂
    2 edzéshéten vagyok túl és már most rengeteg pozitív változást érzek magamon. Olyan mintha jobban egyben lennék. Egyre erősebbnek érzem magam, ráadásul egészséges mértékben fogytam is (kb fél kg per hét) 🙂 – persze igyekszem odafigyelni az étkezésre is.
    Petra nagyon jól összerakta a programot, nem túl megterhelő, de mégis kimelegszem, felpezsdít… nagyon jól érzem magam utána és összességében is. S ha kérdésünk van, mindig fordulhatunk hozzá.
    Nem mindig egyszerű a baba mellett időt szakítani rá, ezért jó, hogy 1-1 napot megszakításokkal is meg lehet csinálni.
    Továbbá nagyon tetszik a kis csapat akikkel a Facebook csoportban összejöttünk – motiváló olvasni mások élményeit, kihívásait. Ihletődünk egymás “babaelaltatási technikáiból”. 🙂

  3. Dea (megerősített tulajdonos)

    Mindössze egy héten vagyok túl, de már most azt mondhatom, hogy megérte megrendelni. Egyrészt mert nagyon jó kedvem van az alkalmak után, teljesen kizökkent, feldob, amire már most is, de szerinten télen még nagyobb szükségem lesz. Nagyon szeretem az anyaszerepet, de kell egy kis minőségi énidő, különben becsavarodnék.
    Másrészt pedig a szombati nagy sétánkon (ez általában 2-3 óra, most épp 3 és fél volt) kérdezte a férjem egy bő óra után, hogy “nem fáj a derekad??”. Akkor döbbentem rá, hogy basszus tényleg nem fáj. Most (másnap) pedig már figyeltem magamra és olyan jó érzés,hogy hosszabb üldögélés, szoptatás után nem úgy kelek fel, mint akit elvertek 🤩 közel 4 hónapja még kismaként kezdődött.
    Alig várom a következő hetet és az újabb változásokat!

    + a facebook csoport nekem nagyon motiváló. Azonos élethelyzetben lévő nőkkel beszélgetni, haladi a jobb közérzet felé.

Adjon hozzá egy véleményt

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Nyerd vissza, vagy szárnyald túl a régi formádat! A szülés után 4 héttel már el is kezdheted!

Nem kell félned, ez a program nem túl nehéz és számos problémát elkerülhetsz, ha okosan, fokozatosan nehezítve tornázol.

Annak érdekében, hogy újra “teljes erőbedobással” hódolhass kedvenc sportodnak – legyen az a futás, kerékpározás, vagy akár a fitnesz – fontos, hogy végigcsinálj egy regeneráló programot. Ha ezt kihagyod, az olyan, mint ha egy szétcsúszott alapra építenél házat… Elég egy kis szélvihar és kész a baj!

Adj magadnak 12 hetet, erősödj meg fokozatosan, érezd, hogy végtagjaidba visszatér az élet és frissülj fel – jól fog esni a mozgás a szoptatás és a sok ücsörgés mellett 🙂

 

Mit tartalmaz a Postpartum program?

A legmodernebb amerikai tanulmányaink alapján összeállított gyakorlatsorokkal 

h

12+4 hetes edzésprogram

Bármikor edzhetsz, nincs kötött órarend. Babád majd úgyis áthúzza a számításaid 🙂 De mindig tudni fogod, mit kell csinálni és jegyzetelhetsz is az edzésnaplóba, hogy nyomon tudd követni a fejlődést.

I

Videós gyakorlattár

Minden gyakorlatot videós formában is bemutatunk. így soha nem esz olyan, hogy nem tudod mit kell csinálni és hogyan.

Folyamatos kapcsolattartás és utókövetés

Zárt csoportunkban bármikor kérdezhetsz és itt csak olyan édasanyák lesznek, akik ugyanazzal a céllal vannak itt, mint Te. Jó kis csapatot alkotunk majd 🙂

AJÁNDÉK!

Szeretnénk segíteni a táplálkozásban is. A magas fehérjetartalmú receptgyűjteményünket ezért ajándékba adjuk a programhoz (2.990 Ft értékben)

Ne azzal töltsd a szabad óráid, hogy gyakorlatokra vadászol… mi már megtettük helyetted 🙂

Tudományosan megalapozott edzésprogram, nem ugribugri 🙂

Biztosan észrevetted, hogy mindenki ért a gyerekneveléshez és a focihoz is. Az edzésben is ez a helyzet – nagyon gyakran látunk különböző edzésprogramokat, amit szülés után IS lehet csinálni és olyan gyakorlatokat tartalmaznak, amik többet ártanak, mint használnak…

Ennek az időszaknak speciális igényei vannak, ehhez szaktudás kell. Nem ész nélküli nyújtásra és ugribugrira van szükség, hanem kontrollált erősítő feladatokra.

Miért javasoljuk, hogy vegyél részt a programban?

Részlet a bevezetőből, Petra tollából:

“Már a várandósságom előtt is főleg nőkkel foglalkoztam. Akkoriban főleg az alakformálás foglalkoztatott, aminek alapja egy funkcionális és erős izomzat felépítése és az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás kialakítása. Amikor megtudtam, hogy babát várok, megváltoztak az igényeim és olyan programot kerestem, ami amellett, hogy segít a szülés után visszatérni a súlyzós edzésekhez, otthon is végezhető és élvezhető is, nem gyógytorna jellegű. Nem találtam ilyet, ezért gondoltam megcsinálom magamnak és azoknak a nőknek, anyáknak, akik szintén szeretnének a szülésük után visszatérni a várandósság előtti formájukhoz és erőnlétükhöz, vagy akár még többet szeretnének kihozni magukból. Hiszen a szülés lehet egy új kezdet, újra kvázi nulláról kell indulni. 

A törzsizmainkból indul ki minden mozdulat. Ezért ezek erősítése teszi ki a program nagy részét. Erős törzsizmok nélkül nincs egészséges mozgás és a várandósság alatt ezek az izmok gyengülnek, újra meg kell tanulnunk használni őket.

Amikor valamit felveszünk a talajról a törzsünk stabilizálja a gerincünket. Ha ezek az izmok nem végzik el a munkájukat az idegrendszerünk más izmokkal fog kompenzálni. Ennek a kompenzációnak az eredménye, ha egy délelőtti görbe háttal pakolászás után délutánra megfájdul a derekunk. A kompenzációnak előbb-utóbb fájdalom az eredménye, azt pedig nagyon is szeretnénk elkerülni, főleg anyaként hiszen az gátol abban, hogy gondoskodhassunk a családunkról.

A terhesség romboló hatással van a törzizmainkra és az egész struktúrára, sajnos ez tény. A medencefenék izmai 9 hónapig nagyobb terhelésnek vannak kitéve, a hasfal kötőszövetei megnyúlnak, az egyenes hasizmok szétcsúsznak, a rekeszizom mozgása korlátozva van. Mindezeken kívül a testtartásunk is megváltozott a 9 hónap alatt és meg kell tanulnunk visszatérni a korábbi testtartásunkhoz most, hogy a baba már a kezünkben van. 

A program során arra összpontosítunk, hogy a törzsizmokat újraépítsük és képesek legyünk megfelelni az “anyalét” elvárásaihoz. Anyaként mozognunk kell. A babát fel kell tudnunk emelni, hordozni, a babakocsit megemelni szintén. A program célja, hogy ezeket a mozgásokat fájdalom nélkül tudjuk végrehajtani.

Amikor a törzsről beszélünk beleértünk MINDENT a nyakunk és a medencénk között, nem csak a hasizmokat. Tudni kell, hogy ezek az izmok azért tudnak óriási erőt kifejteni, mert egységként működnek. A programban nincsenek hasprések és Kegel gyakorlatok. A program segít visszanyerni a neuromuszkuláris kontrollt, a stabilitást, az izmok állóképességét és erejét.”

Csatlakozz hozzánk!

Kezdj bele a programba még ma – szeretettel várunk a zárt csoportban – az edzésterved már csak arra vár, hogy Veled lehessen 🙂

Akció!

Postpartum – 12 hetes szülés utáni regeneráló program

29 900 Ft 23 900 Ft

Ismerd meg Petrát!

Na jó, de ki ez a Petra? Ismerd meg, kövesd az Insta oldalát és less bele a mindennapjainkba!

szülés utáni edzés

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.