Movement

Komplex Erőfejlesztő Edzés és Flow

Fejleszd az Erőd és Mozogj Minél Változatosabban!

A “Movement” órák Ido Portal mozgásrendszerére épülő komplex erő és mozgékonyság fejlesztő edzések, ahol nem korlátozzuk magunkat a konvencionális mozgás irányokba.

A cél hogy olyan emberré tegyünk, aki képes bármilyen fizikális szituációban felvenni a ritmust és boldogulni abban.

Olyanná, aki képes bármilyen mozgást gyorsan elsajátítani, tud improvizálni, kimagasló ereje van, amit sokféleképpen tud kifejezni! 

Olyat akinek a teste ellenálló a külső behatásokkal szemben, rugalmas, sok mindenre képes és kimagasló koordinációval rendelkezik.

Ezen a programon valóban felfedezheted, hogy mennyi mindenre képes a tested, és mindezt úgy, hogy élvezheted ennek pozitív testformáló hatásait is!

9

Ízületek felkészítésével ellenállóbbá teszünk a sérülésekkel szemben

9

Erőssé válsz, formás kidolgozott alakra tehetsz szert

9

Megtanítunk arra, hogyan használd hatékonyan a tested

9

Válozatosság és állandó, el nem fogyó kihívások!

9

Ciklikus edzésterv a hatékony fejlődésért

Mit Kell Tudni az Edzésekről?

A Movement lényege, hogy minden edzés egyfajta utazás, egy kaland a mozgás világában, tele feladatokkal, különféle kihívásokkal.

Az egyik pillanatban úgy néz ki mintha egy erőedzésen lennél szettekkel és ismétlésekkel, egy másikban pedig olyan mintha egy táncórán lennél, ahol különféle mozgásokat tanulsz és improvizálsz a különféle erőelemekkel.

A harmadik pillanatban viszont már olyan mintha egy cirkuszban lennél: akrobatikát tanulsz, ugrálsz, végül pedig különféle koordinációs és erősítő mozgás feladatokat kell párban vagy anélkül végrehajtanod.

Jellemzően saját testsúllyal edzünk, de gyakran fontos szerepet kap a súlyzós edzésmunka is. Az alsótest esetén pl. előszeretettel használjuk az olimpiai rudat és tárcsákat. A felsőtest erősítésére pedig a gyűrűt és leginkább a saját testsúlyodat.

Az edzések egymásra épülnek, egy-egy ciklus 6-8 hétig tart. Minden ciklusban mást helyezünk a fókuszba. Az erőfejlesztő ciklusok után általában mindig valamilyen mozgásfejlesztő ciklus következik, mint pl. a talajmunka (Floorwork) vagy állatjárások (Locomotion).

A csatlakozás bármikor lehetséges, ugyanis mindenki a saját szintjének megfelelő edzésmunkát végez. Minden gyakorlatot az egyéni erőszintedhez mérten szabok ki.

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Kérd a kedvezményre jogosító kuponod!

(Csak a Lomb utcai termünkben)

Ízületi Mobilitás és Védőháló Felépítése

Megfelelően felkészítjük az ízületeid, a nagyobb terhelésre, így a sérülések kockázata csökken

Saját Testsúlyos és Súlyzós Erőfejlesztés

Húzódzkodások, egy lábas guggolások, függőmérlegek, Muscle Up, erőemelés olimpiai rúddal.

Mozgás a Talajon - Talajgyakorlatok

Mobilitás, mozgékonyság, erő és állóképesség növelést célzó “mozgásflow-k” talajon.

Kézállás és Egyensúlyfejlesztés

Fokozatosan mindent az alapoktól kezdve, teljesen kezdőknek is és nem csak kézállás!

Kreatív Mozgástréning - Komplex feladatok

Komplex páros és egyéni feladatok az  ügyesség, gyorsaság, erő és állóképesség fejlesztésére.

Állatjárások és Talajközeli Mozgások

Javítják a mozgékonyságod, változatássá teszi az edzésed, folyamatos kihívás elé állít.

Hogyan Tudsz Elindulni a Movment Edzések Világában?

Két különböző típusú Movement Edzésünk van:

Movement Fundamentals

Ezek 75 perces órák, ahol főleg az alapok lefektetésével foglalkozunk, lényegében erőedzés zajlik. Itt dolgozunk hajlékonysággal, és itt készítjük fel az ízületeid a nagyobb terhelésre.

Ezen felül minden más mozgásanyag alapjainak lefektetése zajlik itt, így pl. kézállni is itt tanítunk meg és az a talajközeli mozgások alapjait is itt fektetjük le.

Ha pl. érdekel a saját testsúlyos erőfejlesztés, a különböző Függőmérlegek, Muscle Up, Húzódzkodás, Egy lábas guggolás, QDR, akkor ezeket is ezen az órán tudod elsajátítani.

Kifejezetten ajánlom ezt az óratípust, ha tánccal foglalkozol, de bármilyen sporthoz kitűnő kiegészítő.

Movement Jam

Ezek hosszabb (2-3 órás) hétvégi mozgás workshopok, ahol igazán kiélheted a mozgás iránti vágyad. 

Itt leginkább a talajmozgásokkal, állatjárásokkal, akrobatikával a flow-val és improvizációval foglalkozunk. Ezen felül különböző páros feladatok, koordincáió és egyensúly fejlesztés is zajlik itt.

A Jam lényege, hogy Movement Fundamentals órákon megszerzett erőd használd mozgásban. 

Nyáron leginkább a szabadban szoktunk mozogni. Az eseményeket egy zárt csoportban szervezzük, ahová mindenkit meghívunk, aki az alapozó órákra jár, illetve részt vett egy nyílt Jam-en. 

Az eseményekért kövesd a Movement Jam oldalt. 

Kinek Ajánlom?

Itt a helyed ha:

  • Többet akarsz a hagyományos crossfit vagy konditermi edzéseknél.
  • Változatosan és minél sokoldalúbban szeretnéd terhelni a tested.
  • Szeretnél megtanulni szabályosan húzódzkodni, Muscle Up-ozni
  • Érdekel a kézenállás és annak különböző variációi
  • Érdekelnek a talaj mozgások, különféle állatjárások, kreatív erőfejlesztő gyakorlatok

Ezen a programon valóban felfedezheted, hogy mennyi mindenre képes a tested!

Edző – Ivánchich András

A mozgás nem csak pusztán edzés, hanem életmód. Régen (kb. 10 éve), amikor még irodai munkát végeztem, nagyon sok ízületi problémával és gyengeséggel küzdöttem, amin a legjobban a mozgás segített.

Minden edzésen használt módszert magamon is tesztelek és csak azt oktatom le, ami már bizonyított, ezzel pedig megkönnyítem a Te dolgod is. Az edzéseim célja, hogy fejlesszék a mozgékonyságod, ügyességed, erőssé és ellenállóvá tegyék az ízületeidet, na és persze szórakoztassanak is. Mindennek pedig kellemes velejárója egy látványos, atletikus izomzat.

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Kérd a kedvezményre jogosító kuponod!

(Csak a Lomb utcai termünkben)

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.