gym

Izmot szeretnél, de Nehezen Nősz?

3 Hónapos Izomépítő Program a Saját Adottságaidnak Megfelelően!

3 Hónap és büszkén állsz ki majd mások elé! 🙂

Csatlakozz a csoportjainkba és próbáld ki az edzést 1.000 Ft-ért!

Nézz bele az edzéseinkbe!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Powercat Training System (@powercat_training) által megosztott bejegyzés,

Hiába Edzel, De Mégsem Fejlődsz?

Ha az utóbbi időben Te is azzal szembesültél, hogy hiába edzel mégsem fejlődsz, akkor valószínűleg 3 lehetséges problémával szembesülünk:

1. A mostani edzésprogramod nem veszi figyelembe az alkati adottságaid
2. A gyakorlatok kivitelezése nem megfelelő, így az izmok nem kapcsolódnak be a munkába és nem fejlődnek
3. Az edzésprogramod nem megfelelően van összeállítva

Ha egy izmot nem tudsz megfeszíteni, akkor szinte garantált, hogy az nem fog nőni. Az izomépítő program során megtanítjuk, hogyan vond be rendesen az izmaidat a munkába, és olyan izomtömeg növelő módszereket használunk, amik figyelembe veszik az alkati adottságaid, így pár hónap alatt látványos eredményeket tudsz majd elérni.

Megtanítjuk a gyakorlatok helyes kivitelezését, illetve ezeket is  személyre szabjuk. A program során folyamatosan figyelünk Rád, javítunk és tanácsot adunk az életmód terén is.  

9

Olyan izomzatot fogsz építeni, amivel bátran mutatkozhatsz nyáron póló nélkül is!

9

Az erő és izom önbizalommal tölt majd fel, így bármikor büszkén állhatsz ki majd mások elé!

9

Az életmód tanácsaink segítenek megszabadulni a felesleges zsírrétegtől!

Csatlakozz a kezdő csoportjainkhoz

A létszám limitált: max 8 fő

Próbálj ki egy Edzést 1.000 Ft-ért

Nem Csak Látvány Izomzatot Építünk!

A program célja használható, működőképes izomzat felépítése. Egy olyan testpáncélé, ami a test védelmi hálójaként funkcionál, rugalmas és képes megvédeni a sérülésektől!

Egy jól összerakott programmal és speciális izomfejlesztő módszerekkel nem csak golyóállóvá, hanem mozgékonnyá is teheted az ízületeidet!

Mit Kapsz a Programban?

Folyamatos Edzői Irányítást

Az edzések max. 8 fős kiscsoportban folyamatos felügyelet mellett zajlanak. Egy edzés hossza 60 perc. Megtanítjuk hogyan aktiváld az izmaidat és hogyan végezd a gyakorlatokat úgy, hogy a legjobb hatásfokot érd el az edzéssel. Folyamatosan javítunk és segítjük a munkád!

Életmód és Sport táplálkozási Tanácsadás

Megfelelő életmód és táplálkozás nélkül az izomépítés aligha lehetséges. Sok-sok hasznos tanácsot fogunk adni, ami segít megteremteni az izomépítéshez szükséges optimális életmódbeli környezeted.

Izomtömeg Növelési Módszerek Hozzád Igazítva

A személyiséged és az életkörülményeid is befolyásolják, hogy milyen módszerrel tudsz a leghatékonyabban izomtömeget növelni. Mindezt a program során figyelembe vesszük, módszereinket pedig a legfrissebb tudományos kutatásokra alapozzuk.

A Program  során 4 Ciklus váltja egymást Folyamatosan

Ha természetes módon szeretnél izmot építeni (értsd nem anabolikus szteroidok segítségével), akkor heti 3 edzéssel 3 hónap alatt látványos fejlődés érhető el. Azonban az  igazán ütős eredményekhez hosszabb időre van szükség.

A programba bármikor be tudsz csatlakozni, mert az edződ Rád szabja a programot!

I. Alapozó Fázis

Hossza kb. 1 hónap.

Mindenkivel itt kezdünk. Megtanítjuk a gyakorlatokat, és azt, hogy hogyan aktiváld az izmaidat.  Cél, hogy jobban megismerjük a fizikai képességeidet, illetve a személyiséged is, ami meghatározó lesz majd abban, hogy milyen izomtömeg növelő módszerekkel dolgozzunk majd a továbbiakban. 

II. IZOMTÖMEG Növelés

Hossza kb. 2 hónap.

Itt kezdődik az igazi munka. Ekkora már tudjuk, hogy mire vagy képes és mi az a terhelés, ami számodra optimális. A cél, hogy a ciklus végére felszedj legalább 3 kg izmot, ami naturális testépítéssel egy jó eredménynek számít! A programot úgy próbáljuk kialakítani, hogy a lehető legmotiválóbb legyen a számodra. Ha nem vagy elég motivált, mert utálod azt, amit csinálsz, akkor képtelen leszel elég keményen edzeni.

III. Erő és méret

Hossza kb. 2 hónap.

Itt főleg az erődet fogjuk növelni, aminek erős feszesítő hatása van! A felszedett izomtömeg erőpotenciálját aknázzuk ki ebben a fázisban. Az erőnövelés pozitív mellékhatása, hogy pihent állapotban is feszesebb kinézetet kölcsönöz. Így nem csak bepumpált állapotban fogsz jól kinézni.

IV. Haladó izömtömeg növelés

Hossza 1-2 hónap (csoprottól függ)

Bevezetjük az ún. HIIT (High Intensity Interval Training Módszer) technikát, ami tovább segít a felesleges zsírrétegtől megszabadulni. Ezen felül kihasználjuk a III. ciklusban felszedett erőt, amelynek segítségével még nagyobb súlyokkal tudsz dolgozni, hogy ezzel is hatékonyabbá tedd a az izomtömeg növelő edzésed.

Jelentkezz MOST és Próbálj ki egy edzést 1.000 Ft-ért!

Tanítványaink Visszajelzései

Mikor elkezdtem itt edzeni, nem tudtam húzódzkodni, tolódzkodni, normális fekvőtámaszt csinálni, és általában véve gyenge voltam. Azóta felszedtem 8-10 kg izmot, saját testsúly másfélszeresével deadliftelek, megtanultam húzódzkodni, tolódzkodni, és sokkal jobbak lettek a mozgásmintáim. Bejön a folyamatos fejlődési lehetőség, a változatos edzésprogramok, és az, hogy magamon tapasztalom a változást. Gyere ide edzeni, mert jó lesz! 🙂 A csoportos edzés ellenére mindenkire tudnak figyelni az edzők, és segítenek, ha kell. 

Orha Laci

Heti 2 edzéssel valamennyire szinten tudtam magam tartani, néhány hónapja váltottam heti 3 edzésre, így már egyértelműen látszik a fejlődés erőben, izomtömegben, testkompozícióban, kb. 70%-os étkezés odafigyelés mellett. Az edző felkészült, ott van az edzéseken fejben is, lehet rá számítani, nem érnek meglepetések, ha kimarad egy edzés azt előre tudjuk. Hagyd a nagy konditermeket a faszba, itt tudsz használható testet és erőt szerezni. Ha jól kajálsz, akkor a forma is meg lesz mellé. És sokat nevetünk, itt ki tudsz szakadni a világból egy kicsit.

Pikó Peti

Ami nekem már az elején szimpatikus volt, az az, hogy egy személyes találkozóval indul, ahol sok mindent meg lehet tudni, az adott emberről, aki edzeni szeretne. Életem mostani legjobb formáját értem el, lassan a 40hez érve, ami fantasztikus érzés, magabiztosságot, tartást, életszemléletet kaptam. Olyan emberek tartják az edzéseket, akik nem csak beszélnek, hanem meg is mutatják, hogyan kell ezt jól csinálni!

Ferencz Ádám

Ez a Program Neked szól, amennyiben…

Többet akarsz kihozni magadból

Ha már régóta nem fejlődsz és beleuntál a konditermi edzésekbe, akkor ez egy változatos és hatékony program Neked szól.

Szakszerű segítséget szeretnél

Eddig magad raktad össze az edzésed, de rájöttél, hogy jó programot írni nem egyszerű feladat.

Több önbizalomra van szükséged

Elcsépelt dolog ez, de lásd be: legelőször a külső számít. Ha jól nézel az ki nagyban növeli az esélyeidet!

Egyszerűen csak nagyobb, sportosabb szeretnél lenni

Akár fiúként vagy csajként olvasod ezt most: ha erős vagy és izmos, akkor jobb lesz a kiállásod és jobban elismernek. Mindez pozitív energiát ad az életben.

Vékony testalkatú vagy és nehezen szedsz fel izmot

Hidd el, lehetséges izmot felszedned, de nem mindegy milyen módszereket alkalmazol. Ennek pedig döntő szerepe van abban, hogy fejlődsz-e vagy sem.

A sportodban számít a teljesítmény és a méret

Több izom = nagyobb erő és teljesítmény potenciál. Ennyi!

Nem Ajnáljuk a Programot, Ha…

Nem tudsz heti minIMUM 2 edzést vállalni

Heti 2 edzés a minimum, ami szükséges a fejlődéshez. Heti 3 a legideálisabb, pláne haladóbb szinten. Persze néha belefér egy-egy hiányzás, de heti 2-vel számolj legalább.

Sokat utazol és nem tudsz előre tervezni

Ha nem vagy ott az edzéseken, akkor nem lesz eredmény, ráadásul feltartod a többieket.

Ha komolyabb mozgásszervi gondod van

Komolynak számít, ha pl. erős, krónikus fájdalmaid vannak, vagy sérülés után szeretnél visszatérni az edzésbe. Ez esetben a Funkcionális Erősítő Edzéseinket ajánljuk.

Ha váltott műszakokban dolgozol

Ez az életmód nagyban megnehezíti az izomépítést, így rajtad nagyon nehezen tudnánk segíteni.

Ha pár hét alatt akarod a világot megváltani

A szervezetednek időre van szüksége. A szalagok pl. lassabban adaptálódnak a terheléshez. A gyakorlatokat helyesen meg kell tanulnod, ahhoz hogy hatékony legyen az edzésed

Irány az Órarend felülete és Jelentkezz!

Ez az óratípusunk csak a Powercat Lomb-ban érhető el!
1139, Lomb utca 34

WOMANIZER EDZÉSPROGRAM

  • Gyakorlatok bonyolultsága 60% 60%
  • Edzések nehézsége 80% 80%
  • Erősítés 40% 40%
  • Alakformálás 90% 90%
  • Állóképességi edzés 30% 30%

Ezt a programot aligha kell bemutatni… A Powercat talán legnépszerűbb edzésprogramja, amit egy igazán csajos alakformálás és nagyon jó hangulat jellemez.

Az edzésprogram vezetője, a Womanizer “anyja”, Maróti Petra lesz, aki a 9 hónap végére garantálja a farizom jelentős erősödését és izomtömegének, alakjának fejlődését. E mellett persze teljes test edzést biztosít a program, csak a fókuszban a nőiesebb alak és az önbizalom magasabb szintre hozása áll.